  • 11. Data: 2014-07-04 14:04:00
    Temat: Re: Jak to jest z radarami?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140704135904.6c414035dcbb2f323838ad43@tlen.pl :
    > No przecież.
    > Co ci widać na bierząco, zdażenia drogowe jedynie, jak ktoś zgłosi.
    > Piszę o aktualności map, a nie tego co się na drogach dzieje.

    Taaa i 'korek' robi sie w czystym polu :>

    To nie od zgloszeń zalezy ale od czasu komunikacji/transmisji/GPS osób,
    które mają to włączone i stoją w korku. Zgłoszenia są formą "sytuacyjną"
    czyli dlaczego, reszta to automat :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 12. Data: 2014-07-04 14:23:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Jul 2014 14:04:00 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > To nie od zgloszeń zalezy

    Wiem

    > ale od czasu komunikacji/transmisji/GPS osób,
    > które mają to włączone i stoją w korku.

    Ja to wiem, a ty nie odróżniasz "aktualności map" od "aktualnosci sytuacji drogowej"

    > Zgłoszenia są formą "sytuacyjną"
    > czyli dlaczego, reszta to automat :)

    No cóż, drogi Watsonie, może powyższe naprowadzi Cię jednak na to, o czym mówię, bo
    na razie ja o zupie, ty o dupie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 13. Data: 2014-07-04 14:24:08
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Jul 2014 14:00:33 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Szerszeń chyba nie bardzo kuma jak działa Yanosik :/

    Zanim zaczniesz komuś imputować niezrozumienie, pomyśl, czy aby Ciebie to nie dotyczy
    ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 14. Data: 2014-07-04 14:33:49
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140704142324.60150f6d9e01ebd95cb9afbc@tlen.pl :

> [...]
    > No cóż, drogi Watsonie, może powyższe naprowadzi Cię jednak na to, o
    > czym mówię, bo na razie ja o zupie, ty o dupie ;)

    Se wyciąłeś mój fragment o korku w szczerym polu :> Niewygodny? Nie
    odpierdalaj wiochy.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 15. Data: 2014-07-04 14:46:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Jul 2014 14:33:49 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Se wyciąłeś mój fragment o korku w szczerym polu :> Niewygodny? Nie
    > odpierdalaj wiochy.

    Słuchaj chłopaku, bo widzę że jak dziecku Ci trzeba wytłumaczyć, co Ci po tym
    omijaniu korku, znaniu sytuacji drogowej itd, jak nawigacja chce Ciebie prowadzić
    nieistniejącymi drogami bo jest najzwyczajniej w świecie nieaktualna.

    Kumasz już czy nie i mam ci to rozrysować i na przykładach podać?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 16. Data: 2014-07-04 14:58:10
    Od: tá´Ź

    mz wrote:

    > Po co i na co ?

    Naprawdę tego nie ogarniasz?

    W Polsce w dowolnym miejscu może być najbardziej nawet kretyńskie
    ograniczenie, więc skoro ktoś widzi fotoradar, to na wszelki wypadek
    zwalnia do 50, jak nie zna trasy, myśląc, że nie zauważył kretyńskiego
    znaku. Bardzo rozsądna strategia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2014-07-04 15:05:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ilkenau" napisał w wiadomości grup
    >http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Tyko-zolte-fotor
    adary-moga-robic-zdjecia,wid,16721822,wiadomosc.html
    >Czy to jest wiarygodna informacja? Na trasie Kraków-Olkusz jest tylko
    >jeden "żółty" radar, a kierowcy w większości przypadków zwalniają
    >przed wszystkimi.

    Mysle ze informacja jest dosc wiarygodna.
    ITD swoje nowe skrzynki pomalowala na zolto (zdjecie jest chyba
    przypadkowe - nowe skrzynki maja antenke).
    Policja swoje FR przekazala dawno temu do ITD, a oni je chyba schowali
    gleboko do magazynu i kupili nowe.
    Stare skrzynki zostaly, ale ITD ich nie uzywa, a policja nie ma co w
    nie wlozyc.
    Pozostaje SM/SG, oni moga wykorzystac taka skrzynke na terenie
    zabudowanym.
    Tylko kwestia stosownej umowy - slupek moze byc ich, albo mieli umowe
    z Policja, a policja slupek oddala ITD ...

    Czyli - mala szansa spotkania FR w starej skrzynce, ale ... wiedziec o
    skrzynce, zlekcewazyc i dostac wysoki mandat ? Glupio.

    J.

  • 18. Data: 2014-07-04 15:41:38
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 04/07/14 14:46, szerszen wrote:
    > nawigacja chce Ciebie prowadzić nieistniejącymi drogami bo jest najzwyczajniej w
    świecie nieaktualna.

    To pomóż. Aktualizacja mapy w Yanosiku jest dwa razy w tygodniu, mniej
    więcej. Tylko muszą się dowiedzieć.

    --
    Alf/red/

  • 19. Data: 2014-07-04 15:53:01
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 04 Jul 2014 15:41:38 +0200
    Alf/red/ <f...@u...waw.pl> wrote:

    > To pomóż. Aktualizacja mapy w Yanosiku jest dwa razy w tygodniu, mniej
    > więcej. Tylko muszą się dowiedzieć.

    No chyba sobie jaja robisz.
    Nie ma takiej opcji, aby była dwa razy w miesiącu, skoro dla niej zjazdy z Trasy
    Łazienkowskiej (Warszawa)nadal są przejezdne ;)
    A jak wiadomo wszystkim zainteresowanym nie istnieją od ładnych kilku miesięcy.
    To już nawet po samym ruchu pojazdów, którego aktualnie tam nie ma, mogliby sobie
    zaktualizować ich brak z automatu.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 20. Data: 2014-07-04 16:23:39
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 04/07/14 15:53, szerszen wrote:
    > zjazdy z Trasy Łazienkowskiej (Warszawa)nadal są przejezdne

    Yanosik, okno mapy, ustawienia, usuń dane.
    Czasem aplikacja 'keszuje' dane o ruchu zbyt długo, w ten sposób
    wymusisz pobranie aktualnych.
    A że nie jest przejezdne, to możesz sprawdzić na korkowo.pl.

    --
    Alf/red/