  • 1. Data: 2009-11-10 13:45:38
    Temat: Jak ustalić czy IP jest z Polski?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Ostatnio (no wiem, trochę dłużej niż ostatnio) jest prawdziwa plaga z trojanami
    kradnącymi ludziom hasła do ftp i potem wrzucaniem swoich kopii na wszystkie
    możliwe ftpy...
    Z tego co zauważyłem, we wszystkich przypadkach zombie się logowały z
    różnych dziwnych lokalizacji - nigdy nie było to z Polski.

    Czy można jakoś w miarę łatwo wydobyć zakresy adresów IP które mniej więcej
    pozwolą odsiać ruch zagraniczny? Wiem że to nie jest idealne rozwiązanie, na
    pewno pojawią się sytuacje gdy ktoś nie będzie mógł się zalogować itd. - ale
    nie bardzo widzę jak inaczej rozwiązać ten problem :( Chcę przynajmniej
    jakoś ograniczyć automatyczne ataki na strony klientów.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-11-10 13:58:15
    Temat: Re: Jak ustalić czy IP jest z Polski?
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > różnych dziwnych lokalizacji - nigdy nie było to z Polski.
    >
    > Czy można jakoś w miarę łatwo wydobyć zakresy adresów IP które mniej

    google: countries+RBL
    sama tepsa:
    whois -K -T route -i origin AS5617

    musisz uaktualniać sobie co jakiś czas.
    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 3. Data: 2009-11-10 13:59:59
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > nie bardzo widzę jak inaczej rozwiązać ten problem :( Chcę przynajmniej
    > jakoś ograniczyć automatyczne ataki na strony klientów.

    http://ip.ludost.net/

    Wygeneruj sobie co chcesz :)

    wer

  • 4. Data: 2009-11-10 14:15:08
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > nie bardzo widzę jak inaczej rozwiązać ten problem :( Chcę przynajmniej
    > jakoś ograniczyć automatyczne ataki na strony klientów.

    http://42.pl/pl/

    c.

  • 5. Data: 2009-11-10 15:01:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 14:15:08 -0000, Cezar napisał(a):
> [...]

    [...]

    > http://42.pl/pl/

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :) Z tego skorzystam...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-11-22 22:36:33
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > różnych dziwnych lokalizacji - nigdy nie było to z Polski.
    >
    > Czy można jakoś w miarę łatwo wydobyć zakresy adresów IP które mniej więcej

    proponuje program jakiś do listowania IP przydzielonego AS'om, wziąć liste
    ASów wszystkich z RIPE'u, odsiać polskie i pojechać z automatu takim
    programem

  • 7. Data: 2009-11-22 22:37:09
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > google: countries+RBL
    > sama tepsa:
    > whois -K -T route -i origin AS5617
    telepies to (na szczęście) może 50% polski