  • 1. Data: 2009-11-12 11:11:30
    Temat: Hit sezonu: TPNet blokuje port 25.
    Od: "Zuzanna K. Filutowska" <p...@p...linux.pl>

    <cytat>
    Od dnia 1 grudnia 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadza blokadę portu
    25 dla ruchu wychodzącego.

    Jeśli korzystasz z dostępu do Internetu za pomocą usług TP prosimy o
    sprawdzenie konfiguracji Twojego programu pocztowego i wykonanie
    następującej zmiany:

    Port 25 dla adresu POCZTY WYCHODZĄCEJ (SMTP.WP.PL) należy zmienić na 587
    Instrukcję jak wykonać zmianę w Twoim programie pocztowym znajdziesz na
    stronach Pomocy Poczty WP: http://poczta.wp.pl/autoryzacja/port587.html

    Administrator Poczty WP
    </cytat>

    Co wy na to?

    Pozdrawiam.

    --
    Zuzanna K. Filutowska
    Home page: http://platyna.platinum.linux.pl/.

  • 2. Data: 2009-11-12 11:20:19
    Temat: Re: Hit sezonu: TPNet blokuje port 25.
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-11-12 12:11, Zuzanna K. Filutowska napisał(a):
    > <cytat>
    > Od dnia 1 grudnia 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadza blokadę
    > portu 25 dla ruchu wychodzącego.
    > </cytat>
    >
    > Co wy na to?

    gratulujemy refleksu ;)

    --
    CZAK

  • 3. Data: 2009-11-12 11:20:34
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Zuzanna K. Filutowska wrote:

    > <cytat>
    > Od dnia 1 grudnia 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadza blokadę portu
    > 25 dla ruchu wychodzącego.

    dla *neostrady*

    > Co wy na to?

    Zalecam czytać archiwum grup pl.internet.polip, pl.internet.mordplik,
    pl.comp.mail.mta - tak mniej więcej od lipca 2009 już tam są takie wątki.
    Zalecam też czytać ulotki dostarczane razem z fakturami.

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 4. Data: 2009-11-12 11:42:50
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]
    > Co wy na to?

    Że:
    1) należało to zrobić 10 lat temu, ale lepiej późno niż wcale;
    2) temat został już przedyskutowany (także i na tej grupie), gdy tylko TPSA
    ogłosiła ten pomysł (pojutrze miną cztery miesiące od oficjalnego
    komunikatu) i nie ma co bić tego martwego konia.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 5. Data: 2009-11-12 14:23:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> writes:

    > 2) temat został już przedyskutowany (także i na tej grupie), gdy
    > tylko TPSA ogłosiła ten pomysł (pojutrze miną cztery miesiące od
    > oficjalnego komunikatu) i nie ma co bić tego martwego konia.

    Za to warto wrócić do tematu, jak już blokada wejdzie w życie...
    8-)

    MJ

  • 6. Data: 2009-11-12 16:14:11
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Thu, 12 Nov 2009 15:23:33 +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Za to warto wrócić do tematu, jak już blokada wejdzie w życie...

    ...i będzie można ocenić efekty?

  • 7. Data: 2009-11-13 10:39:52
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > ...i będzie można ocenić efekty?

    Raczej liczbę telefonów i maili od klientów, którym poczta przestała
    działać.

    wer

  • 8. Data: 2009-11-13 10:46:53
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Chuck pisze:

    > gratulujemy refleksu ;)

    u mnie też już jeden klient zapytał cytując informację o Neostradzie,
    czy u nas w sieci też będzie podobnie i czy te blokady nie wpłyną na
    jego pocztę. Tyle, że z TP a już z neostradą w szczególności nie mamy
    wogóle do czynienia :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 9. Data: 2009-11-13 11:12:58
    Od: Wojciech Ścigała <u...@s...wojtus.net>

    Użytkownik b...@n...pl napisał:

    > Raczej liczbę telefonów i maili od klientów, którym poczta przestała
    > działać.
    Maili? :D

    --
    Wojtuś.net