  • 1. Data: 2010-08-07 22:19:39
    Temat: Jak wybrac poprawne FPGA do konkretnego zadania
    Od: PawelP <p...@g...com>

    Witam

    Czy ktos mogly mi podac jakis link to jakiegos user-guide'a
    pomagajacego wybrac konkretne FPGA do konkretnego zadania?
    Rodzin FPGA jest mnostwo a w kazdej rodzinie jeszcze wiecej modeli.
    Jaki jest sposob na wybranie dobrej kosci do zadania jakie FPGA ma
    wykonac?

    dzieki
    Pawel

  • 2. Data: 2010-08-09 14:18:26
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    PawelP napisal(a):

> [...]
    >Rodzin FPGA jest mnostwo a w kazdej rodzinie jeszcze wiecej modeli.
    >Jaki jest sposob na wybranie dobrej kosci do zadania jakie FPGA ma

    Co chcesz zrobic? Jesli to nic wielkiego i nic bardzo skomplikowanego,
    wez najmniejsza kosc z jakiejs wzpolczesnej rodziny. Czyli na przyklad
    EP3C5 Altery.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla