  • 1. Data: 2010-08-08 07:22:54
    Temat: zasilacz buforowy pulsar + plyta glowna mini-itx
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Chcialbym podlaczyc plyte glowna mini-itx z wejsciem DC 12V 5.5/2.5, do
    zasilacza buforowego, ale o ile wiem nie jest to takie proste, poniewaz
    zasilacz moj daje 13.8V, po za tym podczas przelaczania na zasilanie
    bateryjne rowniez wystepuje zmiana napiec ...

    moje pytanie, jakiego ukladu posredniego powinienem uzyc?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-08-08 16:01:52
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > moje pytanie, jakiego ukladu posredniego powinienem uzyc?

    To nie bedzie takie proste. Najlepiej uzyc zasilacza, który daje rzeczywiste
    12V. A skoro takiego nie masz, to potrzeby bylby w miare
    dobry stabilizator, który w dodatku ma maly spadek napiecia, albo jeszcze
    lepiej przetwornica z stabilizowanym wyjsciem, która bedzie dzialac
    poprawnie
    w zakresie np. 9 - 15V. To da sie zrobic na jakims LM-ie na przyklad dosc
    dobrze.

  • 3. Data: 2010-08-08 19:05:58
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 08/08/2010 06:01 PM, sundayman wrote:

> [...]
    > poprawnie
    > w zakresie np. 9 - 15V. To da sie zrobic na jakims LM-ie na przyklad dosc

    tez o tym pomyslalem, ale czy przetwornica nie konwertuje jednego
    stalego poziomu np 24 na drugi staly poziom np 12? w naszym przypadku
    mamy rozne poziomy ... wiec nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie

  • 4. Data: 2010-08-08 23:05:02
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > tez o tym pomyslalem, ale czy przetwornica nie konwertuje jednego
    > stalego poziomu np 24 na drugi staly poziom np 12? w naszym przypadku mamy
    > rozne poziomy ... wiec nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie

    To jest jedyne dobre rozwiązanie :) Taka przetwornica z stabilizowanym
    wyjściem może pracować
    w szerokim zakresie napięć.

  • 5. Data: 2010-08-09 06:31:43
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 08/09/2010 01:05 AM, sundayman wrote:

    > To jest jedyne dobre rozwiązanie :) Taka przetwornica z stabilizowanym
    > wyjściem może pracować
    > w szerokim zakresie napięć.

    a orientujesz sie moze, gdzie moglbym dostac taka przetwornice?

  • 6. Data: 2010-08-09 09:39:12
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Generalnie potrzebujesz czegoś takiego jak SD-25A-12 (przetwornica DC-DC
    12V) z TME ,o ile prąd wyjściowy 2.1A wystarczy - to zależy jaką płytę
    chcesz zasilać, i co ewentualnie do niej ma być podłączone.
    Albo SD-50A-12 - to do 4.2A.

    Niestety, z tego co widzę, obie są aktualnie w ilości zero szt :) , więc
    trzeba szukać gdzie indziej...

    Pozdr.

  • 7. Data: 2010-08-09 09:43:01
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Przykładowo są chyba tutaj :
    http://www.e-zasilacze.pl/przetwornica-dc-dc/mean-we
    ll-25w-sd-25a-x-dc-in12v,1706s

    są też w ELFIE:
    https://www.elfa.se/elfa3~pl_pl/elfa/init.do?shop=EL
    FA_PL-PL#item=69-060-10;

  • 8. Data: 2010-08-09 09:52:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sundayman,

    Monday, August 9, 2010, 11:39:12 AM, you wrote:

> [...]
    > Albo SD-50A-12 - to do 4.2A.

    > Niestety, z tego co widzę, obie są aktualnie w ilości zero szt :) , więc

    Ceny straszne :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-08-09 13:38:45
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Ceny straszne :(

    ee, w tych e-zasilaczach wersja 2.1A za 59 zł, to chyba nie jest jakoś drogo
    bardzo...W elfie rzecz jasna nieco gorzej.
    Ale oczywiście zależy komu do czego potrzebne...