  • 21. Data: 2010-10-11 09:06:58
    Temat: Re: Jak wyeliminowac "migniecie" strony w Mozilli
    Od: "gpi" <g...@p...fm>

    > Problem tkwi w tym, że tego rozwiązania nie da się nie odradzić bo to jest
    > strona internetowa, w dodatku informacyjno-użytkowa, a nie prezentacja
    > multimedialna w internecie jedynie opublikowana. To z kolei zmienia
    > priorytety, którymi trzeba się kierować. Właśnie spojrzałem na nią w
    > Operze
    > w moim telefonie. Pouczające doświadczenie.

    no wlasnie w tym problem ze to sa argumenty nie do odrzucenia. w innym
    wypadku przeciez nie stosowalbym flasha.

    > Możesz zrobić dwie wersje, flashową i HTMLową. Nie ma to wiele sensu, bo
    > HTMLową, łącznie z ruszającym się menu, można zrobić tak by wyglądała
    > bardzo podobnie. Możesz też choć zapewnić alternatywne menu tak by
    > przynajmniej pajączki mogły przeczesać tę stronę w poszukiwaniu podstron.
    > Teraz nie mogą bo nie wiedzą, że podstrony w ogóle istnieją, chyba, że
    > jakoś będziesz je pingował i podasz im plik opisujący strukturę strony.

    2 wersji stron chyba nie ma sensu tworzyc ewentualnie jakas wersje lzejsza
    mobi. co do wskazowek dla robota to jeszcze sie pojawia jawne linki
    prowadzace do podstron oferty itp. pozatym swfobject pod flashem "przemyci"
    teksty, naglowki, linki itp... z czego skorzystaja roboty wyszukiwarek.

    > Odpowiadając na pytanie z innego posta: czemu oceniamy. Bo to jest Usenet,
    > a nie wsparcie techniczne firmy, której płacisz za zakupioną usługę. Każdy
    > odpisuje jak chce i na jaki temat chce, a wątek nie jest prywatną
    > własnością osoby, która go założyła. Przyjrzyj się zresztą odpowiedziom,
    > one w większości próbują Cię naprowadzić na coś więcej.

    ok

    > Żeby dołożyć oliwy do ognia - zapewnij ładne URLe. Nie baw się w potworki
    > typu /index.php?p=oferta. Powinno być /oferta, po prostu. Implementacja
    > może się zmieniać, a interfejs, którego elementem są URLe, powinien być od
    > niej możliwie niezależny.

    beda przyjazne linki, tylko pozniej. narazie latwiej jest pracowac gdy sie
    wyswietlaja przesylane parametry. na koncu sie poustawia odpowiednie meta
    tagi, rewrite rules i inne...