  • 11. Data: 2005-04-22 17:09:08
    Temat: Re: Jak zgłosić google nieuczciwe pozycjonowanie?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Jakub Żukowski <j...@g...com>
    w wiadomości <news:d4b97p$4o0$1@korweta.task.gda.pl> wstukał:

    > Witam,

    > Zapewne chodzi o IE ;P

    Dokładniej o:
    ms-its:mhtml:file://C:osuch.mht!http://81.222.131.59
    /dl/adv642/x.chm::/x.htm

    --
    Po odkręceniu wkretów bardzo trudno jest wyjąc FDD, trzeba mieć do tego
    ogromna wprawę. Sam widzisz , ze to trudnre i niebezpieczne.

  • 12. Data: 2005-04-23 07:37:28
    Od: "Perła" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > A jak sie to ma objawiać?
    > Wchodzę tam (Fire Fox) i nic podejrzanego się nie dzieje...?

    Kaspersky blokuje:
    Zainfekowany Trojan-Downloader.Java.OpenStream.c

    TEMPORARY INTERNET
    FILES\CONTENT.IE5\5M7PTY4M\LOADERADV642[1].JAR/Matri
    x.class

    --
    Pozdrawiam.
    Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2005-04-23 07:53:37
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Kaspersky blokuje:
    > Zainfekowany Trojan-Downloader.Java.OpenStream.c
    > TEMPORARY INTERNET
    > FILES\CONTENT.IE5\5M7PTY4M\LOADERADV642[1].JAR/Matri
    x.class

    Tez mam Kasperczaka i siedzi cicho,
    nie wazne czy na stronę dowolnytekst.u.waw.pl wchodze
    przy pomocy FF czy IE6.

    latet

  • 14. Data: 2005-04-23 08:34:03
    Od: "Perła" <a...@...stopce>

    > Tez mam Kasperczaka i siedzi cicho,
    > nie wazne czy na stronę dowolnytekst.u.waw.pl wchodze
    > przy pomocy FF czy IE6.

    Może masz wyłączoną analizę kodu w opcjach monitora Kaspersky'ego?

  • 15. Data: 2005-04-23 12:12:08
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Może masz wyłączoną analizę kodu w opcjach monitora Kaspersky'ego?

    Mam sredni poziom, wiec powinna być włączona.

    latet

  • 16. Data: 2005-04-23 14:50:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    chłopakom z googla pare dni to zajęło, ale już chyba sobie ten koleś z tych
    domen nic nie wypozycjonuje.. i dobrze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 17. Data: 2005-04-24 09:01:57
    Od: Neas <n...@p...invalid>

    MC wrote:

    > Raczej nie jest. Wyszukiwarki tracą swój neutralny charakter i w sztuczny
    > sposób preferują jedne strony kosztem innych.

    Przesadzasz, przecież algorytm wyszukiwarek nie jest idealny i wcale nie
    jest tak, że najlepsze wyniki wyszukiwania otrzymywalibyśmy gdyby wszyscy
    zignorowali tematykę pozycjonowania. Oczywiście piszę tu o ogólnym
    dostosowaniu treści do wyszukiwarek, nie do konkretnej, czyli użycie słów
    kluczowych w tekście na stronie głównej, w tytule, w headerach, w linkach,
    etc. Z resztą przecież pierwsze wyszukiwarki bazowały w dużej mierze na
    keywordach podanych w meta-tagach.

    > Niestety trudno precyzyjnie odróżnić normalne od nienormalnego. Myślę o
    > mnożeniu keywordów i wykorzystywaniu specyfiki algorytmów, co podobno
    > uchodzi za superumiejętność.

    Mozna dodać jeszcze do tego tworzenie sztucznych linków do danej strony etc.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl