  • 11. Data: 2018-05-10 09:53:49
    Temat: Re: Jaka macie technike jazdy po dziurach?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 9 maja 2018 14:32:45 UTC+2 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:

    > Vanem żony powolutku ;-) a moim L200 nie zwracam uwagi na dziury..

    renault kangoo dostałem kiedyś nowego w pracy.
    przez chyba pół roku robiłem trasę po asfaltowych drogach 3 kategorii
    a że auto firmowe to jeździłem prosto
    coś mi tam stukało wiec pojechałem do serwisu
    mechanik to za głowę się złapał w jakim stanie było zawieszenie
    a szef jak zobaczył fakture to lepiej nie mówić.

    Od tamtej pory wyznaje zasadę wolniej znaczy taniej

  • 12. Data: 2018-05-10 13:05:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >a szef jak zobaczył fakture to lepiej nie mówić.
    >Od tamtej pory wyznaje zasadę wolniej znaczy taniej

    Samochod na f.
    Sierra 10 lat przejezdzilem na jednym zawieszeniu, i zadnej dziury sie
    nie balem :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-05-10 13:06:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2018-05-09 o 15:42, J.F. pisze:

    >Chyba dawno w nim nie byłeś...

    No fakt, dawno - naprawili wszytkie dziury ?
    Normalnie nie uwierze :-)

    W okolicach tez ?

    J.

  • 14. Data: 2018-05-10 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Samochod na f.
    > Sierra 10 lat przejezdzilem na jednym zawieszeniu, i zadnej dziury sie
    > nie balem :-)

    Boje się ludzi ktorzy mierzą dystans w jednostkach czasu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 15. Data: 2018-05-10 17:33:28
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Boje się ludzi ktorzy mierzą dystans w jednostkach czasu...

    Ale pierwotne pytanie było o prędkość, a to akurat droga/czas jest ;P

    I nie rozumiem czemu mi ostatnio yanosik za przebycie 200km autostradą dał
    ocenę 1.7, ja nikomu drogi nie zajechałem...

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2018-05-10 17:45:12
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 10:33:29 UTC-5 użytkownik TomN napisał:
> [...]
    >
    > I nie rozumiem czemu mi ostatnio yanosik za przebycie 200km autostradą dał
    > ocenę 1.7, ja nikomu drogi nie zajechałem...

    On tylko ocenia czy zgodziles sie na wysylanie tego do nich?

    Bo moze gdzies tam ci sie sygnal gps zgubil, track wyszedl poszarpany i yanosik uznal
    ze szarzowales i tak ci note ustawil?

  • 17. Data: 2018-05-10 18:46:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    valid...
> [...]

    >I nie rozumiem czemu mi ostatnio yanosik za przebycie 200km
    >autostradą dał
    >ocenę 1.7, ja nikomu drogi nie zajechałem...

    Za kapelusznictwo :-P

    J.

  • 18. Data: 2018-05-10 19:33:57
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Za kapelusznictwo :-P

    :D

    Ciekawe jak ocenia yanosik naszego miszcza od "kapelusz warning"...

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2018-05-10 22:43:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2018 19:33:57 +0200, TomN napisał(a):
    > J.F. w

    > :D
    > Ciekawe jak ocenia yanosik naszego miszcza od "kapelusz warning"...

    Mnie ocenia na 5-5.5.
    Ale jak raz pojechalem jako pasazer ... o, kierowniczke
    ocenilo na 6.9.
    A ona chyba nigdy nie przekroczyla 130.

    Musze kiedys popatrzec ... bo mam tez oceny 5.5-6.5, a wtedy najpierw
    gnam autostrada, potem przez wioski, a w koncu wloke sie w korku ...
    ciekawe czy on docenia szybka jazde autostrada, czy te 70/90 ...

    J.

  • 20. Data: 2018-05-10 22:57:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2018-05-09 o 07:15, miumiu pisze:
    > Jedziecie powolutku czy zapierdalacie? :P
    Sprecyzuj: służbowym, czy prywatnym? :-)

    Maciek