  • 1. Data: 2018-05-09 07:15:56
    Temat: Jaka macie technike jazdy po dziurach?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Jedziecie powolutku czy zapierdalacie? :P

    Chodzi mi o takie drogi np szutrowe utwardzone tluczniem kolejowym albo
    połatane tysiacem plackow.

    Pzdr

  • 2. Data: 2018-05-09 07:31:10
    Temat: Re: Jaka macie technike jazdy po dziurach?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 07:15, miumiu pisze:
    > Jedziecie powolutku czy zapierdalacie? :P
    >
    > Chodzi mi o takie drogi np szutrowe utwardzone tluczniem kolejowym albo
    > połatane tysiacem plackow.

    Jak samochód nie totalny gruz, to zapierdalam, żeby koła nie wpadywywały
    w dziuty. No chyba że w okolicach ludzi, to wtedy wolno, zeby nie kurzyć.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-05-09 10:16:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    https://www.youtube.com/watch?v=weXnYr53uUA

  • 4. Data: 2018-05-09 10:57:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=weXnYr53uUA

    :)
    Zawieszenie starcza na 10-20kkm?

    Ja obnizam predkosc do takiej zeby w kabinie wszystko sie nie trzesło.
    Czasem to bedzie 70km/h a czasem 30...

    W ducato po 380kkm zmieniłem ostatnio pierwsza czesc zawieszenia -
    łozysko plus swozen dolny w lewym kole wiec chyba sie sprawdza taka
    metoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 5. Data: 2018-05-09 14:32:43
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 9 maja 2018 07:16:02 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
    > Jedziecie powolutku czy zapierdalacie? :P
    >
    > Chodzi mi o takie drogi np szutrowe utwardzone tluczniem kolejowym albo
    > połatane tysiacem plackow.
    >

    > Pzdr

    Vanem żony powolutku ;-) a moim L200 nie zwracam uwagi na dziury..

  • 6. Data: 2018-05-09 15:42:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    >:)
    >Zawieszenie starcza na 10-20kkm?

    Przeciez to jest bardzo rowna droga.
    Ech, zeby w Walbrzychu byl taki rowny asfalt ...

    >Ja obnizam predkosc do takiej zeby w kabinie wszystko sie nie
    >trzesło.
    >Czasem to bedzie 70km/h a czasem 30...

    Przyspiesz, tez sie mniej trzesie.
    Tylko na takiej drodze, to bym sie troche bal, bo koleiny moga miske
    oleju rozwalic.
    Na asfaltowych dziurach szybkosc sie sprawdza .... tylko nie moga byc
    jakies ekstremalne, np 2m dlugie :)

    >W ducato po 380kkm zmieniłem ostatnio pierwsza czesc zawieszenia -
    >łozysko plus swozen dolny w lewym kole wiec chyba sie sprawdza taka
    >metoda.

    Sierra doskonale znosila przeciwna metode.
    Tylko jakos tak potem narzekalem ze opony po 5 miesiacach trzesą :-)

    Ale innymi autami jezdze podobnie szybko, i tylko sierra tak opony
    zjadala :-)

    J,

  • 7. Data: 2018-05-09 17:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Przeciez to jest bardzo rowna droga.
    > Ech, zeby w Walbrzychu byl taki rowny asfalt ...

    > Przyspiesz, tez sie mniej trzesie.

    Dziekuje za takie rady...

    > Tylko na takiej drodze, to bym sie troche bal, bo koleiny moga miske
    > oleju rozwalic.
    > Na asfaltowych dziurach szybkosc sie sprawdza .... tylko nie moga byc
    > jakies ekstremalne, np 2m dlugie :)

    Do ilu przyspieszasz na dziurawej drodze zeby przeskakiwać dziury? Do
    120?

    > Sierra doskonale znosila przeciwna metode.
    > Tylko jakos tak potem narzekalem ze opony po 5 miesiacach trzesą :-)
    >
    > Ale innymi autami jezdze podobnie szybko, i tylko sierra tak opony
    > zjadala :-)

    Pojezdzisz troche busem, zrozumiesz ze to srednia metoda...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 8. Data: 2018-05-09 17:13:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Dziekuje za takie rady...

    To akurat rada serio.

    >Do ilu przyspieszasz na dziurawej drodze zeby przeskakiwać dziury?
    >Do 120?

    Jakos tak. Jak sie da, to tyle jezdze i dziury nie przeszkadzaja :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-05-09 23:20:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-09 o 15:42, J.F. pisze:

    > Przeciez to jest bardzo rowna droga.
    > Ech, zeby w Walbrzychu byl taki rowny asfalt ...

    Chyba dawno w nim nie byłeś...

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2018-05-09 23:54:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie porownuj ciezarowki do osobowego. W osobowym wahacz z blachy w moim masterze
    odkuwka.