  • 11. Data: 2002-09-10 13:14:06
    Temat: Re: Jaka opłata za SDI w przypadku, gdy nie mam linii telefonicznej?
    Od: "Godryk" <a...@i...koti.pl>

    Użytkownik "Kowalski Pawel" <argail#nospam@histeria.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.anojbj.kfm.argail#nospam@histeria.pl...

    > Zgadza sie, linia ta nie moze byc wykorzysywana przez telefon - brak
    > nadanego numeru :)
    > Jesli chodzi o abonament za linie, z rozmowy wynikalo iz wliczony jest w
    > koszt SDI

    No to jednak nic nowego - po prostu SDI bez telefonu. Ale i tak bez
    gwarancji, że jakaś wolna linia telefoniczna będzie...

    --
    /godryk/ : /godryk/at/idefix,koti,pl/ : /tomek marcinkowski/
    ***** Uwolnić stałe fizyczne ! *****

  • 12. Data: 2002-09-12 17:59:28
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2002 23:12:11 +0000 (UTC), uzytkownik "PiotRek"
    <b...@W...wp.pl.invalid> znuzony oparl sie o klawiature i
    wyszlo z tego co nastepuje:

    >"2. Kto może dokonać zakupu SDI?
    >Każdy, kto jest abonentem telefonicznych usług powszechnych
    >świadczonych przez TP, o ile istnieją możliwości techniczne,
    >a także o ile jakość i rodzaj linii abonenckich spełniają warunki
    >do pracy urządzeń SDI."

    Ano fakt, polityka co najmniej nielogiczna i nieferowa , powiem
    wiecej, kradziejska :)

    Ale to nie tylko domena TPSA. U nas na wsi jesli chcesz aby
    przylaczyli cie do inetu za pomoca kablowki, musisz miec pelny pakiet
    telewizyjny (za 60 zeta) z hitami typu Polonia1, TV Plus, Niepokalanow
    II , FashionTV (a to jest akurat mniam mniam :)

    Ja mam w domu 2 linie telefoniczne i trzecia z musu dla SDI. Ostatni
    rachunek za rozmowy wychodzace z niej to 60 groszy + 20kilka zeta za
    abo....wiec jest oczywiste ze bym z uslug stricte telefonicznych
    zreygnowal, ale nie moge i musze placic za cos czego nie uzywam w
    ogole...

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 13. Data: 2002-09-13 17:26:41
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Beerman <b...@d...com.pl> w artykule
    news:m2l1ou0ch5q3f44jt0mvi4d89c8sudqms4@4ax.com pisze...
> [...]
    > telewizyjny (za 60 zeta) z hitami typu Polonia1, TV Plus, Niepokalanow
    > II , FashionTV (a to jest akurat mniam mniam :)

    To chyba wynika z tego, że przy niższych pakietach
    (a więc i przy niepełnej ofercie programowej) masz na linii
    założony tłumik, który uniemożliwia odbiór stacji spoza Twojego pakietu,
    a przy okazji też zakłóca transmisję danych.

    PiotRek
    b...@w...pl