  • 1. Data: 2002-09-06 19:55:47
    Temat: SFERIA - baaardzo ciekawe [lekko dlugie]
    Od: "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Witam,
    Pragnę Panowie i Panie przywołać nie tak dawno poruszany temat firmy Sferia.
    Pisałem już jakiś czas temu, że mam darmówkę na internet ze Sferii.
    Bardzo fajnie ale ta przyjemność kończy się dla mnie w tę niedzielę.
    Zadzwoniłem do BOK-u aby upewnić się co dalej, bo jak wiadomo
    w tej firmie co dzień to inne zasady. Panienka powiedziała mi, że:

    teraz do końca września nie będę płacił abonamentu a za czas w którym
    przesyłam dane będę płacił 0,12zł/min lub 0,08zł/min zależnie od pory dnia.
    Natomiast od 1 października wybiorę sobie rodzaj abonamentu (tutaj brak
    bliższych informacji o w/w rodzajach).

    Coś mi jednak chodziło po głowie, tak sobie siedziałem i kombinowałem
    i postanowiłem zadzwoniś jeszcze raz i przedstawić się jako nowy klient
    zainteresowany ich usługą. A co - taki byłem. No i proszę, dowiedziałem
    się że jeżeli teraz wezmę terminal to:

    do końca września mogę sobie wybrać
    albo używanie bez abonamentu i opłaty jak w poprzedniej wersji
    albo nielimitowany dostęp za abonament w wysokości 49 zł/miesiąc.

    No to mnie trafiło.
    Zadzwoniłem jeszcze raz, przedstawiłem się, że to ja i kończy mi sie
    darmówka i że słyszałem od kolegi że można wybierać i poproszę
    abonament 49 i bez dodatkowych opłat i bez limitów.
    Jednak - o zgrozo - usłyszałem, że to NIEPRAWDA!
    Bo do końca września to mam płacić i abonamet i opłaty za impulsy...

    No to ja bardzo proszę osoby, które mają u siebie to "cudo" z antenką
    żeby podzwoniły jutro do BOK-u i zasięgnęły języka i podzieliły się
    na grupie uzyskanymi informacjami - może być baaaaardzo ciekawie.

    A może ktoś słyszał jeszcze coś innego???

    pozdrowionka
    jacek

  • 2. Data: 2002-09-09 08:37:09
    Temat: Re: SFERIA - baaardzo ciekawe [lekko dlugie]
    Od: "Arcus" <a...@p...onet.pl>

    "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl> wrote

    > do końca września mogę sobie wybrać
    > albo używanie bez abonamentu i opłaty jak w poprzedniej wersji
    > albo nielimitowany dostęp za abonament w wysokości 49 zł/miesiąc.

    Mam to cudo z anteka i jako nowy klient podpisalem umowe (w sierpniu)
    na czas OKRESLONY do konca wrzesnia - internet ryczaltem za 49zl/miesiac.

    Uzywam, dziala, wszystko cool, ale przy tych predkosciach jakie mozna
    uzyskac to usluga ta nie jest wiecej warta niz te 49zl. Zatem obawiam sie,
    ze od pazdziernika gdy cena wzrosnie zdecydowanie (koniec promocji),
    to ja wtedy nie przedluze umowy :-)

    Pozdrawiam,
    Arcus

  • 3. Data: 2002-09-09 09:21:55
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Arcus" <a...@p...onet.pl> wrote in news:alhktr$d4h$1@news2.tpi.pl:

> [...]
    > sie, ze od pazdziernika gdy cena wzrosnie zdecydowanie (koniec
    > promocji), to ja wtedy nie przedluze umowy :-)

    watpie czy ktokolwiek przedluszy jak cena wzrosnie chodzby o 1 zl :/

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 4. Data: 2002-09-09 10:19:18
    Od: "amierzej" <amierzej@no_!s_pam!!.poczta.onet.pl>

    > A może ktoś słyszał jeszcze coś innego???

    Tak. Ja zadzwoniłem dzisiaj i dowiedziałem się że mogę skorzystać z usługi
    za 19,90 opłaty uruchomieniowej oraz abonament 49 zł do końca października.
    Potem umowa wygasa i być może będą dalsze propozycje, bo firma "analizuje
    ogólną opłacalność świadczenia usług".
    Zgłosiłem chęć...
    Adam

  • 5. Data: 2002-09-09 13:32:45
    Od: "jacek placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Użytkownik "amierzej" napisał

> [...]
    października.
    > Potem umowa wygasa i być może będą dalsze propozycje, bo firma "analizuje

    No właśnie.
    Ja czekałem długo na koniec września a dzisiaj dowiedziałem się,
    że jednak dopiero w listopadzie będzie jakaś propozycja.
    Oj chyba zaraz to wszystko do pudła wrzucę.
    Już wolę bez interku zostać niż ma mnie ktoś z miesiąca na miesiąc
    w balona robić.

    pozdrowionka
    jacek

  • 6. Data: 2002-09-09 14:02:54
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid>

    jacek placek wrote:

> [...]
    > Oj chyba zaraz to wszystko do pudła wrzucę.
    > Już wolę bez interku zostać niż ma mnie ktoś z miesiąca na miesiąc

    Nie jestem w temacie, ale z tego co tu napisano wynika, ze Sferii
    niejako na wlasna prośbę wyjdzie, ze nie oplaca im sie świaczyc
    usług, bo przez wlasna niekonsekwencję (niezdecydowanie? bajzel?)
    wszyscy(większość) uciekną.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30