  • 21. Data: 2012-04-04 01:28:47
    Temat: Re: [OT]Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-04 01:14, m pisze:

    > Skoro jesteśmy przy temacie - toshiba wymyśliła sobie dynadock, stację
    > dokującą podłączaną przez usb3.
    >
    > Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie? Wyczytałem, że nie ma możliwości
    > podłączenia 2 monitorów - prawda to czy fałsz? Jeżeli prawda - to
    > znaczyłoby że stacja dokująca ma mniejsze możliwości niż laptop we
    > własnej osobie (Toshiba Portege z830-10h).
    >
    > p. m.

    Stacja dokujaca kiedys to bylo cos co pozwalalo uzywac laptopa z
    peryferiami od peceta. Dzisiaj to jest tylko Gadget dla leniwych.

    Zamiast stacji dokujacej mozna uzyc HUB'a i spelni te sama
    funkcje.Mozesz wtedy podlaczyc wiecej monitorow.

  • 22. Data: 2012-04-04 07:00:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    > Stacja dokujaca kiedys to bylo cos co pozwalalo uzywac laptopa z peryferiami
    > od peceta. Dzisiaj to jest tylko Gadget dla leniwych.

    Taaa? Nawet hub usb umożliwia podłączenie przez rs232?

  • 23. Data: 2012-04-04 07:23:23
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Stacja dokujaca kiedys to bylo cos co pozwalalo uzywac laptopa z
    > peryferiami od peceta. Dzisiaj to jest tylko Gadget dla leniwych.

    Lenistwem nie jest gdy unikamy powtarzania tych samych czynności 1000
    razy na rzecz ich optymalizacji (oszczędność czasu). Rozsądkiem jest
    takie stanowisko pracy, które daje max. wydajność. Jest bardzo wiele
    firm, które mają tylko notebooki. zgadnij dlaczego

    > Zamiast stacji dokujacej mozna uzyc HUB'a i spelni te sama
    > funkcje.Mozesz wtedy podlaczyc wiecej monitorow.

    Mylisz cel używania stacji dokującej - wyciagam z torby, kłade i
    pracuje. Np. zasilanie.

  • 24. Data: 2012-04-04 08:16:25
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    K pisze:

> [...]
    >
    > Zamiast stacji dokujacej mozna uzyc HUB'a i spelni te sama
    > funkcje.Mozesz wtedy podlaczyc wiecej monitorow.

    Mówisz o takich hubach:
    http://www.techspot.com/review/147-startech-usb-vga-
    dock/
    http://plugable.com/products/ud-160-a/

    Spójrz choćby na typ ethernetu: 10/100Mb. Toż to XIX wiek. Może coś się
    zmieni przy USB3. Ale to dopiero przyszłość dotycząca nowych laptopów, a
    dziś trzeba sobie jakoś radzić.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2012-04-04 10:45:00
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 04.04.2012 01:28, K pisze:
    > Zamiast stacji dokujacej mozna uzyc HUB'a i spelni te sama
    > funkcje.Mozesz wtedy podlaczyc wiecej monitorow.

    Mógłbyś podać przykład?

    p. m.

  • 26. Data: 2012-04-04 19:24:40
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Mógłbyś podać przykład?

    Hmm też czekam na HUB'a USB który ma wszystkie funkcje stacji dokującej,
    czyli w moim przypadku powinno być:
    - ładowanie baterii i zasilanie z USB-HUB
    - gigabit ethernet z USB-HUB
    - RS232 z USB-HUB
    - eSATA z USB-HUB
    - DVI z USB-HUB
    - Line-OUT z USB-HUB

    akurat tego używam.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2012-04-05 00:08:40
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 04.04.2012 19:24, Irokez pisze:
> [...]
    > czyli w moim przypadku powinno być:
    > - ładowanie baterii i zasilanie z USB-HUB

    Mi by wystarczyło DVI/HDMI via USB.

    Szczerze mówiąc - to niezbyt sobie takie urządzenie wyobrażam, ale
    pewnie jestem nie na bieżąco - więc o czymś nie wiem, więc proszę o
    przykład takiego urządzenia.

    p. m.

  • 28. Data: 2012-04-05 07:56:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    m pisze:

    > Mi by wystarczyło DVI/HDMI via USB.
    >
    > Szczerze mówiąc - to niezbyt sobie takie urządzenie wyobrażam, ale
    > pewnie jestem nie na bieżąco - więc o czymś nie wiem, więc proszę o
    > przykład takiego urządzenia.

    Proszę:
    http://us.toshiba.com/accessory/PA3927U-1PRP/

    Specyfikacja dla nieklikających:
    Features:
    One simple USB 3.0 cable connection from your laptop to all your
    accessories
    Built-in video card supports two displays up to 2048 x 1152 resolution
    HDMI(TM) out port built-in for Full 1080 HD video and gaming
    5.1 channel surround sound through HDMI(TM) or 3.5mm audio ports
    Six USB ports
    Two easy access front USB 3.0 "always on" Sleep & Charge ports
    Fast USB 3.0 data transfer speed to USB 3.0 external storage devices
    Universal compatibility with all Windows(R)-based computers

    Dimensions & Weight: 4.5" W x 5.1" D x 9.3" H (with base); 1.19 lb
    (with base)
    Ports & indicators:
    Front panel:
    Power Light
    USB status Light
    2 x "Always On" USB 3.0 ports (Sleep & Charge)
    3.5mm Line-in (microphone/headset)
    3.5mm Line-out (headphone/headset/speakers)
    Back panel:
    3 x 3.5mm Line-out (5.1 surround sound speakers)
    2 x USB 3.0 ports
    2 x USB 2.0 ports
    Gigabit Ethernet/Network port
    HDMI(TM) out port
    DVI-I out port (DVI to VGA adapter included)
    USB 3.0 Connector (to PC)
    DC in (for power)

    Są urządzenia działające również na USB2.0 ale wtedy musisz się liczyć z
    przycinaniem obrazu jak będziesz przesuwać okienko na pulpicie.
    Urządzenia na USB3.0 posiadają teoretycznie Gb ethernet. Jednak nie
    oznacza to wcale, że takie łącze nie będzie mieć ograniczenia pasma.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2012-04-05 16:16:28
    Od: "Yakhub" <y...@g...pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Mi by wystarczyło DVI/HDMI via USB.
    >
    > Szczerze mówiąc - to niezbyt sobie takie urządzenie wyobrażam, ale pewnie
    > jestem nie na bieżąco - więc o czymś nie wiem, więc proszę o przykład
    > takiego urządzenia.

    Istnieje:
    http://www.kensington.com/kensington/us/us/p/1421/K3
    3926US/universal-docking-station-with-video-and-ethe
    rnet-sd400v.aspx

    Jak to działa - nie mam pojęcia, bo według wszelkich prawideł i zdrowego
    rozsądku, po prostu nie powinno działać.

    Ale działa - w tym momencie pracuję właśnie na takiej stacji (stacja
    podłączona po USB, do stacji podłączony monitor, audio, klawiatura, mysz).

    W normalnej pracy "biurowej" wszystko zachowuje się zupełnie normalnie.
    Zastrzeżenia:
    - stację trzeba podłączać już PO załadowaniu się systemu - w przeciwnym
    razie komputer się zawiesza
    - próba uruchomienia gry powoduje blue screen i restart komputera (Win7)

    Stacja ma wyjście DVI, dołączone są przejściówki na D-SUB i HDMI.

    --
    Yakhub

  • 30. Data: 2012-04-08 22:58:41
    Temat: Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Proste:
    Żeby pracownicy zapie....ali w domu, kapitalizm.
    Podobnie jak ze służbowymi telefonami, żebyś zawsze był gotowy do spowiedzi.

    -----