  • 1. Data: 2010-08-24 14:42:46
    Temat: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    Witam,
    zastanawiam sie nad pewna sprawa - w niedziele stoje autem na A4 kolo
    KRK w niemalym sznurku do bramek a tutaj podjezdza grupa ok. 20
    motocyklistow ryjacych sie bez kolejki. Kierowcy stojacy tuz przed
    okienkiem do zaplaty grzecznie ich puszczaja... czy to jakas nowa
    swiecka tradycja, czy moze ci panowie na swoich cudownych dwukolowych
    maszynach to swiete krowy nie mogace postac te 10 min. w kolejce? Co
    kieruje kierowcami, ktorzy juz odstali swoje, ze tak chetnie
    wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
    dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 2. Data: 2010-08-24 14:54:17
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Pawel Sz." <p...@i...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
    > dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

    Troll?

  • 3. Data: 2010-08-24 15:02:00
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 14:54, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > "Pawel Sz." <p...@i...pl> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > Troll?

    Nie, nie Troll. Daleki jestem od trollowania. Po prostu ta sytuacja
    mnie mocno zdziwila. Czy to jest wedlug Ciebie dziwne albo nienormalne?

  • 4. Data: 2010-08-24 15:07:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Pawel Sz." <p...@i...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > Nie, nie Troll. Daleki jestem od trollowania. Po prostu ta sytuacja
    > mnie mocno zdziwila. Czy to jest wedlug Ciebie dziwne albo nienormalne?

    Znaczy brak chamstwa "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz" jest
    dziwny?

    Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-08-24 15:09:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 14:07:22 +0100, kamil wrote:

    >Znaczy brak chamstwa "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz" jest
    >dziwny?
    >Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    Korki ?
    W sklepie i na poczcie motocyklisci tez maja pierwszenstwo ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-08-24 15:09:38
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    ciekawy sposób rozumowania,

    brat

  • 7. Data: 2010-08-24 15:12:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Korki ?
    > W sklepie i na poczcie motocyklisci tez maja pierwszenstwo ? :-)

    jak sa w ciazy to owszem ;-)

    brat

  • 8. Data: 2010-08-24 15:13:37
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Paweł Sz. pisze:
> [...]
    > motocyklistow ryjacych sie bez kolejki. Kierowcy stojacy tuz przed
    > okienkiem do zaplaty grzecznie ich puszczaja...

    nie spotkałem się nigdy z takim czymś, jak się ktoś wciska to się zwykle
    go blokuje :)

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-08-24 15:14:31
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    kamil pisze:
    > Znaczy brak chamstwa "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz"
    > jest dziwny?

    chamstwem jest wciskanie się.

    > Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    ale nie wciskając się na chama w kolejkę.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-08-24 15:15:29
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 15:07, "kamil" <k...@s...com> wrote:
> [...]
    > dziwny?
    >
    > Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    Nie mam nic przeciw omijania mnie, jezeli nie skutkuje to tym, ze ja
    musze przez do stac dluzej. Tak, uwazam, ze w takiej sytuacji
    podejscie "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz" jest
    normalne. W przeciwnym wypadku nawet grzeczne stanie w okienku na
    Poczcie byloby bardziej upierdliwe niz jest, bo co chwila podchodzilby
    ktos bez kolejki uprzejmie wpuszczny przez innych, "bardziej
    kulturalnych" ode mnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel