  • 1. Data: 2010-08-24 11:35:35
    Temat: Piach w progach po piaskowaniu
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    witajcie
    baran który piaskował mi auto a potem je lakierował zapomniał wyciągnąć
    z progu resztki piasku. I niestety teraz jest on zamalowany i zalany
    warstwą bituniczną. Niestety zawsze wmawiano mi, że piach przyciąga
    wilgoć jak to będzie w tym przypadku? Diabli mnie biorą jak widzę efekty
    pracy partaczy :/

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-08-24 12:10:52
    Temat: Re: Piach w progach po piaskowaniu
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości
> [...]
    > z progu resztki piasku. I niestety teraz jest on zamalowany i zalany
    > warstwą bituniczną. Niestety zawsze wmawiano mi, że piach przyciąga

    Piach nie przyciąga wilgoci, ale utrudnia jej odparowanie.
    Z suchego piasku (a takiego się używa do piaskowania)
    nie ma co odparować. A jeżeli wykonawca prawidłowo zamknął
    i uszczelnił cały profil, to którędy ma się dostać wilgoć?

    > Diabli mnie biorą jak widzę efekty pracy partaczy :/
    Nie wyzywaj od partaczy tylko dlatego, że chciałbyś
    inaczej, bo właśnie te twoje "inaczej" może być partactwem.

  • 3. Data: 2010-08-24 12:11:16
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    zgłosić reklamację ?

  • 4. Data: 2010-08-24 12:21:52
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    jerry pisze:
    > Nie wyzywaj od partaczy tylko dlatego, że chciałbyś
    > inaczej, bo właśnie te twoje "inaczej" może być partactwem.

    to co? dobrze ze ten piach tam jest :)?: Po prostu jak się coś robi robi
    się dokładnie.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-24 12:22:56
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    mz pisze:
    > zgłosić reklamację ?

    tylko co to teraz da? Jest mi potrzebna buda, żeby już składać auto a tu
    taki kwiatek :/ Laweta w jedną laweta w drugą stronę 4 chłopa żeby
    przenieść budę.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-08-24 12:30:38
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > tylko co to teraz da? Jest mi potrzebna buda, żeby już składać auto a tu
    > taki kwiatek :/ Laweta w jedną laweta w drugą stronę 4 chłopa żeby
    > przenieść budę.

    Nie przejmuj sie, ten piach jest naprawde suchy jak pieprz. Nic progu
    nie bedzie :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2010-08-24 12:32:45
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > tylko co to teraz da? Jest mi potrzebna buda, żeby już składać auto a tu
    > taki kwiatek :/ Laweta w jedną laweta w drugą stronę 4 chłopa żeby
    > przenieść budę.

    Zrobić otwór, odessać piasek, potem cyknąć migomatem i zachlapać bitexem :)

  • 8. Data: 2010-08-24 12:37:49
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    MarcinJM wrote:

    > Nie przejmuj sie, ten piach jest naprawde suchy jak pieprz. Nic progu
    > nie bedzie :)

    Tak się zastanawiam jak jest poprawnie - progu czy progowi?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 9. Data: 2010-08-24 12:38:30
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Agent pisze:
    > Zrobić otwór, odessać piasek, potem cyknąć migomatem i zachlapać bitexem :)

    to co się dało oddesałem, ale większość już jest pokryta warstwą bituniczną

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-08-24 12:39:15
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Katanka pisze:
    > Tak się zastanawiam jak jest poprawnie - progu czy progowi?

    wydaje mi się progu, ale jak mam wybierać to i tak wolę pierogi ;D

    --
    krzysiek82