  • 1. Data: 2016-01-07 20:03:02
    Temat: Jakby ktoś chciał...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...pojeździć a mnie dać zarobić, to zapraszam na jazdy próbne:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/StrazMiejska/14kwiet
    niaCC.htm

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-01-07 20:06:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes w takim stanie technicznym ze PJ Ci trzeba odebrac.

  • 3. Data: 2016-01-07 20:10:56
    Temat: Re: Jakby ktoś chciał...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek Kapelinder" d...@g...co

    > Jestes w takim stanie technicznym ze PJ Ci trzeba odebrac.

    Skąd wiesz, że mam PJ?

    [wolę być trzeźwym i pomawianym o zły stan techniczny
    niż martwym z miażdżycy, ale uważanym za abstynenta]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 4. Data: 2016-01-07 21:24:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ufff. Dobrze ze ci juz zabrali.

  • 5. Data: 2016-01-08 08:59:23
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2016 20:03:02 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    Oprócz uszkodzonych stawów najważniejsza część twojego ciała chyba też ma
    uszkodzenia

    Kogo interesuje co robili pijacy i bezdomni ?
    Inni parkują gdzie nie wolno to i ja tam będę parkował ale jak dostanę
    mandat to ja nie jestem winny ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2016-01-08 19:04:17
    Od: xyz <x...@i...pl>

    > Skąd wiesz, że mam PJ?

    "Uprzejmie informuję, iż w dniu 13 kwietnia br. postawiłem samochód
    marki Volvo o numerze rejestracyjnym BI 1956G na chodniku obok bloku"

    Dziwne ja bym samochodem jeździł a nie nosił go na plecach jako plecak,
    ale kto co lubi.
    Ale to oznacza że nie jesteś tak schorowany...
    A jeśli jechałeś to bez PJ, kolejny mandacik bo to już jest publiczne
    przyznanie się do popełnienia
    wykroczenia.

    --
    --- xyz

  • 7. Data: 2016-01-08 22:39:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najlepsze jest to ze jak by poszedl i powiedzial jak bylo to pewno by nie ukarali. W
    strazy pracuja ludzie i prawie zawsze daja sie przekonac za chora matka i ten co
    niosl mleko tez moze byc chory. Ale jak ktos sie przypiedala ze nygusy to normalna
    reakcja kazdego jest w takiej sytuacji wkurwienie. Zwlaszcza ze oni wtedy nie
    nygusowali tylko uczciwie pracowali bo lazili. Mam rozwalone kolano. Juz sie troche
    naprawilo ale jak wychodze z domu to zakladam taka konstrukcje na kolano zeby sie nie
    gibalo. Praktycznie mam problemy z poruszaniem sie. Postawilem na miejscu dla
    inwalidy. Przychodze i kartka ze mam sie zglosic. Poszedlem od razu bo niedaleko
    bylo. Gosc grzecznie pyta dlaczego parkowalem na miejscu dla inwalidy. Podciagnalem
    nogawke i pokazalem konstrukcje. Powiedzial ok i ze zalatwione. Poza konkursem spytal
    dlaczego nie nie mam karty inwalidy. Odpowiedzialem zgodnie z prawda ze nie
    przysluguje bo to daje sie wyleczyc. Rozstalismy sie w duchu wzajemnego zrozumienia i
    poszanowania.

  • 8. Data: 2016-01-08 23:59:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "huri_khan" 179wk1us46jgr$....@4...net

    > Oprócz uszkodzonych stawów najważniejsza
    > część twojego ciała chyba też ma uszkodzenia

    Mylisz się -- nie jestem impotentem.
    [ja to nie on]

    > Kogo interesuje co robili pijacy i bezdomni ?
    > Inni parkują gdzie nie wolno to i ja tam będę parkował ale jak dostanę
    > mandat to ja nie jestem winny ?

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/StrazMiejska/StrazMi
    ejska.htm

    Jak widać -- proponuję budowę parkingów.
    [a nawet garaży -- tuż obok mnie są duże pola, które
    mogą pomieścić podziemne garaże; na szczęście ja mam
    garaż]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 9. Data: 2016-01-09 00:35:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek Kapelinder" 4...@g...co

    : Najlepsze jest to ze jak by poszedl i powiedzial jak bylo to pewno by nie ukarali.

    Napisałem -- i ukarali upomnieniem. ;)

    : normalna reakcja każdego jest w takiej sytuacji wkurwienie. Zwlaszcza
    : ze oni wtedy nie nygusowali tylko uczciwie pracowali bo lazili.

    Przyjechali, bo ktoś zadzwonił do nich i poprosił o interwencję.

    : Mam rozwalone kolano. Juz sie troche naprawilo ale jak wychodze
    : z domu to zakladam taka konstrukcje

    Ortezę. Ja też mam -- po matce. :) Na lewe kolano.
    NFZ refundował -- 700 złotych za kawałek tkaniny z tworzywa
    sztucznego i blachy duraluminiowe. (wiem, że nie tytanowe,
    bo ważyłem i mierzyłem)

    : na kolano zeby sie nie gibalo. Praktycznie mam problemy z poruszaniem sie.

    Ja mam uszkodzone: i kolana, i biodra, i kręgosłup (i w szyjnej części,
    i w piersiowej, i w lędźwiowej) i prawą stopę...

[...]

    Karty parkingowej -- w Białymstoku nie można takiej otrzymać bez łapówki. :)
    (o czym informuję cały świat swoją stroną)

    Taka karta przysługuje i na narząd ruchu (aby było jasne -- kręgosłup to
    narząd ruchu), i na problemy ze słuchem (bo ucho odpowiada za pionowanie
    ciała), i na problemy ze wzrokiem.

    Uszy też mam uszkodzone urazami akustycznymi. Lewe było leczone w szpitalu.

    : Odpowiedzialem zgodnie z prawda ze nie przysluguje bo to daje sie wyleczyc.

    Słabo. :) Łąkotki trudno wyleczyć.

    : Rozstalismy sie w duchu wzajemnego zrozumienia i poszanowania.

    Ja też nie zapłaciłem mandatu. I od tamtej pory nie parkuję na tamtym
    miejscu, choć obecnie kwalifikacja czynu była by inna, gdyż zmieniono
    kwalifikację drogi -- ze Strefy zamieszkania na Strefę ruchu.

    Akurat tamto miejsce mogłoby być (zgodnie z prawem) uznane za parkingowe.

    -=-

    Jedna sędzia z wypuklin uczyniła skoliozą, kolejna instancja (biorąc wzór
    z najgorszych zachowań trolli z grup dyskusyjnych) uznała mnie za głupiego,
    który ,,polemizuję z prawidłowymi ustaleniami opinii'''.

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/prawo
    wypukla.mp3
    zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł kwestie
    tych wypuklin w uzasadnieniu także formułując to w sposób medyczny
    także prawowypukłej właśnie kręgosłupa tak używa to
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/prawo
    wypukla.htm

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Karta.htm# <-- całość sprawy

    W ocenie Sądu Okręgowego Sąd pierwszej instancji dokonał prawidłowych
    ustaleń dotyczących stanu zdrowia skarżącego.

    [..]

    Z uwagi na powyższe Sąd Okręgowy uznał, iż sformułowane w apelacji zarzuty
    są w zasadzie powieleniem zarzutów skierowanych wcześniej do opinii biegłego i
    stanowią jedynie polemikę z prawidłowymi ustaleniami opinii.

    Cytowanie wszystkich ,,momentów'' nie ma sensu -- lepiej zapoznać się samodzielnie.
    :)
    (ale może kiedyś opiszę -- będzie tego straszliwie dużo, bo tam jest masa głupot)
    Nawet okiem nie rzucono na moja apelację. :) Ale pieniądze za rozpatrzenie -- wzięto.
    Sąd Okręgowy znalazł w mojej apelacji to, czego tam nie ma. :)
    Ponadto usankcjonował ,,naukowo'' głupotę SSR Marty Kiszowary:

    'wypukliny dysków międzykręgowych kręgosłupa' to 'skolioza kręgosłupa'.

    Najwyraźniej ów Sąd zatrudnia ludzi stąd. :)
    Następnie ów Sąd manifestuje (na ulicznych zgromadzeniach
    narodowych?) swe poparcie Rzepińskiemu i broni demokracji?

    To nazwać należy arogancją i bezczelnością, nie demokracją.
    Demokracja to coś innego. I żadna demokracja nie może decyzją
    ludu ;) czy narody zmieniać rzeczywistości w taki sposób:

    -- tupnę swą sędziowską nogą i z 'wypuklin' zrobię 'skoliozę'.

    -=-

    Kiedyś (bodajże Sąd we Wrocławiu) znalazł w Warszawie siedzibę internetu.
    (mogę poszukać linku)

    -=-

    Jeśli ktoś nie jest obeznany z prawem:

    http://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-23-2/opinie-numer
    -23/roztropnie-z-bieglymi.html

    Sąd to właśnie miejsce do polemizowania. Na ulicznych demonstracjach
    (organizowanych przez KOD itp.) obowiązują inne zwyczaje.

    -=-

    Po odmowie przyznania mi Karty parkingowej uznałem, że czas najwyższy
    na to, by czasy Platformy Obywatelskiej (de facto Platformy Oprawców)
    przeminęły z wiatrem. :) (i nie o ministra Wiatra chodzi choć jego
    czasy to chyba czasy tejże Platformy)

    I cieszę się teraz płaczem Rzepińskiego i jemu podobnych.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 10. Data: 2016-01-09 00:38:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek Kapelinder" 0...@g...co

    > Ufff. Dobrze ze ci juz zabrali.

    Zabrali bardzo dawno. Najpierw zabrali, później oddali, ale częściowo -- nie
    oddali na motocykl... Po latach kazali przyjść i oddać na zawsze... Mówili,
    że jak chciałem zachować na pamiątkę, to mogłem zgubić. ;) I dodali, że
    Policja honoruje plastyki, podobne do dowodu osobistego... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'