  • 1. Data: 2016-06-18 20:38:55
    Temat: Srajfon dostanie bana w chinach
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Za naruszenie patentu chińskiej firmy, buhahhahahahahaha, tak to jest gdy
    się walczy patentami na zaokrąglone narożniki, to się samemu później w
    dupsko obrywa.

    Stracić taki rynek! :-O

  • 2. Data: 2016-06-18 20:43:22
    Temat: Re: Srajfon dostanie bana w chinach
    Od: atm <...@v...pl>

    On 18.06.2016 20:38, Ghost wrote:
    > Za naruszenie patentu chińskiej firmy, buhahhahahahahaha, tak to jest
    > gdy się walczy patentami na zaokrąglone narożniki, to się samemu później
    > w dupsko obrywa.
    >
    > Stracić taki rynek! :-O

    Troche jak z tymi samochodami co je rozdaja na Pl. Czerwonym ;)
    https://bezprawnik.pl/iphone-6-wycofany-ze-sprzedazy
    /

  • 3. Data: 2016-06-18 21:13:54
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Troche jak z tymi samochodami co je rozdaja na Pl. Czerwonym ;)
    >https://bezprawnik.pl/iphone-6-wycofany-ze-sprzedaz
    y/

    Nie wiem jak z tym placem czerwonym, ale w radiu Erewań dostałbyś robotę.

  • 4. Data: 2016-06-18 22:05:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 18.06.2016 21:13, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    /

    > Nie wiem jak z tym placem czerwonym, ale w radiu Erewań dostałbyś robotę.

    A dziekuje za rekomendacje :)
    Jednak chyba sam przyznasz po spojrzeniu na fotke chinskiego
    pierwowzoru, ze to tylko pretekst aby sie przypiac do Apple'a.
    Zas Pekin to nie cale Chiny.

  • 5. Data: 2016-06-18 23:27:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-18 o 22:05, atm pisze:
    > Jednak chyba sam przyznasz po spojrzeniu na fotke chinskiego
    > pierwowzoru, ze to tylko pretekst aby sie przypiac do Apple'a.
    > Zas Pekin to nie cale Chiny.

    Pewnie że czepianie się ale takie są skutki wojowania "nie swoim
    mieczem" ;-)

  • 6. Data: 2016-06-19 10:11:57
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Za naruszenie patentu chińskiej firmy, buhahhahahahahaha, tak to jest
    > gdy się walczy patentami na zaokrąglone narożniki, to się samemu później
    > w dupsko obrywa.
    >
    > Stracić taki rynek! :-O

    Chiny jako obrońcy patentów, dobre. Proponuje jeszcze Koreę północną i
    Iran, jako obrońców wolności słowa.

  • 7. Data: 2016-06-19 11:15:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2016 22:05:50 +0200, atm napisał(a):

    > A dziekuje za rekomendacje :)
    > Jednak chyba sam przyznasz po spojrzeniu na fotke chinskiego
    > pierwowzoru, ze to tylko pretekst aby sie przypiac do Apple'a.

    To nie tak dziala.
    W wzorze uzytkowym (utility patent) nozesz opatentowac pewna ceche
    wygladu. Np ze ma zaokraglone rogi i trzy przyciski z prawej strony.

    > Zas Pekin to nie cale Chiny.

    To sa patenty chinskie i pekinskie ?

    J.

  • 8. Data: 2016-06-19 11:44:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-19 o 10:11, koniczyn pisze:

    > Chiny jako obrońcy patentów, dobre. Proponuje jeszcze Koreę północną i
    > Iran, jako obrońców wolności słowa.

    A ja proponuje wprowadzić bardzo wysokie kary finansowe za patentowanie
    rzeczy i rozwiązań znanych i stosowanych wcześniej.
    Skończy się wojna na patenty.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2016-06-19 11:48:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 19.06.2016 10:11, koniczyn wrote:

    > Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Chiny jako obrońcy patentów, dobre. Proponuje jeszcze Koreę północną i
    > Iran, jako obrońców wolności słowa.

    To nie pierwszy taki kwiatek:
    http://www.forbes.pl/apple-stracil-prawa-do-nazwy-ip
    hone-w-chinach,artykuly,204534,1,1.html

  • 10. Data: 2016-06-19 19:41:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "koniczyn" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    >Chiny jako obrońcy patentów, dobre.

    Równie dobre jak apple pozywające microsofta o kradzież interface'u systemu
    operacyjnego.