  • 1. Data: 2003-07-02 11:10:06
    Temat: Dial Up? - Czy przezyje?
    Od: "Robert" <R...@y...com>

    Witam Szanownych kolegow (i kolezanki) grupowiczow,

    Ciekaw jestem Waszego zdania na ten temat...

    Czy w otoczeniu naszej codziennosci.... xDSL (Neostrada), LMDS'y, Wi-Fi
    szanse mialby dostep Dial Up (analogia cenowa jesli chodzi o 0 20 21 22) ale
    to sieci o super jakosci (krajowej i zagranicznej).

    Jak myslicie?
    Jakie wymagania powinien spelniac?... aby mogl istniec

    Spedzilem ostatnio kilka godzin na dywagacji z moim przyjacielem odnosnie
    tego tematu.. i ciekaw jestem jaka jest opina innych ludzi z ... branzy bo
    my zakonczylismy REMISEM ;-)

    Pzdr,
    Robert

  • 2. Data: 2003-07-03 13:01:13
    Temat: Re: Dial Up? - Czy przezyje?
    Od: FINCH <b...@E...zieba.info>

    Robert wrote:
> [...]
    > to sieci o super jakosci (krajowej i zagranicznej).
    >
    > Jak myslicie?
    > Jakie wymagania powinien spelniac?... aby mogl istniec

    40 PLN miesięcznie, a może nawet usługa dodana w abonamencie.

    --
    FINCH

  • 3. Data: 2003-07-04 06:02:33
    Od: "KemotT" <k...@c...op.pl>

    > Czy w otoczeniu naszej codziennosci.... xDSL (Neostrada), LMDS'y,
    > Wi-Fi szanse mialby dostep Dial Up (analogia cenowa jesli chodzi o 0
    > 20 21 22) ale to sieci o super jakosci (krajowej i zagranicznej).

    Według mnie tworzenie nowych dial-up-ów w analogii cenowej z 0 20 21 22 nie
    ma sensu. Jest ich już zbyt dużo i pojawiają się już tańsze dial-up-y (na
    przykład www.dialup.nom1044.pl, z którego sam korzystam).

    --
    Tomek T.
    kemott@cośtam.op.pl

  • 4. Data: 2003-07-07 07:18:44
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    "KemotT" <k...@c...op.pl> napisał(a):

    >Według mnie tworzenie nowych dial-up-ów w analogii cenowej z 0 20 21 22 nie
    >ma sensu. Jest ich już zbyt dużo i pojawiają się już tańsze dial-up-y (na
    >przykład www.dialup.nom1044.pl, z którego sam korzystam).
    a chodzi ten dialup nomu w miarę??? są tzw zerowe transfery,
    rozłączanie itp??? jak to jest w czasie tej darmowej godziny???
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214