  • 31. Data: 2011-08-12 20:58:12
    Temat: Re: Jaki niedrogi LCD do cyfrowej kablowki
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-07 17:50, Mirek Ptak pisze:

    > Wybaczam :), choć trudno mi wyobrazić sobie zadowolonego użytkownika
    > sprzętu Samsunga ;)

    Musisz uwierzyć :-)

    Zadowolony z:

    LE40B551 oraz dvd Hd-850 (SACD/DVD-Audio)

  • 32. Data: 2011-08-12 21:06:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 06 Aug 2011 23:15:35 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Ja wręcz przeciwnie - na pewno odpuścił bym sobie Samsunga - Sony
    > są OK z mojego doświadczenia.

    ... czyli Samsungi...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2011-08-15 10:47:14
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Waldek Godel wrote:

    > ... czyli Samsungi...

    Od dość dawna to nieprawa. w 2006 roku "się pisało"
    o możliwym rozstaniu Sony z Samsungiem - że ma ono
    nastąpić, gdy chodzi o wykorzystywanie matryc przez
    Sony.

    Od 2008 roku Sony "używa" matryc od firmy Sharp, w
    zasadzie nie tyle używa, ale jest współudziałowcem
    w fabryce
    http://nt.interia.pl/news/sharp-i-sony-sojusz-lcd,10
    65628
    i korzysta z owoców tej współpracy.

    W samych Samsungach (poza "wysokimi" modelami, a i
    to bez gwarancji, tylko duże szanse) też wcale nie
    masz pewności że będzie użyta matryca Samsunga.

    Poszperaj w sieci, to się zdziwisz.

    Albert Einstein (1879-1955)