  • 1. Data: 2011-08-03 08:56:34
    Temat: Jaki niedrogi LCD do cyfrowej kablowki
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Jako że mój obecny TV zaczyna świrować, potrzebuje w trybie w miare pilnym
    kupić inny TV. Ale jak przegladam rozne opinie, rankingi i opisy, to im
    wiecej czytam tym mniej wiem:)

    Wiec zalozenia sa takie:
    Cena do 1500 zl.
    Przeznaczenie - cyfrowa TV kablowa (UPC)plus oczywiscie DVD (zwykle, nie BR)
    Z zalozenia odrzucam rozne Funaje czy Oriony (chyba ze ktos ma dobry
    argument by mnie przekonac, ale naprawde dobry, poza cena:) )
    Z tego co czytam to dominuja dwa obozy - zwolennikow Samsunga i Sony, czasem
    doskoczy Panasonic czy Sharp, ale zapewne model modelowi nierowny
    Aha, co do wielkosci - obecnie posiadalem 32 cale, i do takiej wielkosci sie
    przymierzalem, choc w tej cenie to i jakiegos LG-ka 37 mozna dostac.
    Odpada wszysto ponizej 32 cali
    Co do rozdzielczosci - obecnie mam HD-Ready (kilka kanalow HD z pakietu UPC,
    plus kanaly HD C+) i pytanie, czy w cyfrowej kablowce rzeczywiscie leci full
    HD, czy HD ready nie jest jakims ograniczeniem?

    Wpadly mi w oko takie modele:
    Samsung LE32D400E
    Samsung LE32D450
    Sony KDL-32BX400
    Sony KDL-32EX301

    --
    Mark

  • 2. Data: 2011-08-04 08:36:51
    Temat: Re: Jaki niedrogi LCD do cyfrowej kablowki
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.08.2011 10:56, Mark pisze:
> [...]
    > plus kanaly HD C+) i pytanie, czy w cyfrowej kablowce rzeczywiscie leci full
    > HD, czy HD ready nie jest jakims ograniczeniem?

    o ile wiem, tv nie wykorzystuje fullHD, a jedynie 1080i
    co do przedstawionych poniżej tv to ja optuje za sony.
    nie uważam że w ich przypadku płaci się przede wszystkim za logo.
    samsung oferuje ciut więcej, np. ich tv obsługują mkv i nieco lepszy
    odtwarzacz medialny.
    co do jakości obrazu - z obydwóch będziesz zadowolony.

    lg bym sobie odpuścił

  • 3. Data: 2011-08-04 08:47:47
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 10:36:51 +0200, pawell32 napisał(a):

> [...]
    > odtwarzacz medialny.
    > co do jakości obrazu - z obydwóch będziesz zadowolony.

    Dzieki za podpowiedz
    No wlasnie tez jakos LG mnie nie ciagnie, u znajomych jest taki i
    specjalnego wrazenia nie robi.
    A co do sony - to jaka jest rzeczywista roznica miedzy seria BX a EX, ktora
    lepsza?

    --
    Mark

  • 4. Data: 2011-08-04 09:08:08
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 3 Aug 2011 10:56:34 +0200, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    >Przeznaczenie - cyfrowa TV kablowa (UPC)plus oczywiscie DVD (zwykle, nie BR)

    a te tv to chcesz odbierac na wbudowanym cyfrowym tunerze czy daja
    dekoder z UPC?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-08-04 09:10:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.08.2011 10:47, Mark pisze:

> [...]
    > specjalnego wrazenia nie robi.
    > A co do sony - to jaka jest rzeczywista roznica miedzy seria BX a EX, ktora

    EX - ledtv
    BX - lcd.
    który lepszy? pewnie EX, cięńszy, lżejszy i pobiera nieco mniej prądu.

  • 6. Data: 2011-08-04 10:08:13
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 11:08:08 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > a te tv to chcesz odbierac na wbudowanym cyfrowym tunerze czy daja
    > dekoder z UPC?

    Oczywiscie na dekoderze z UPC.
    W pryzpadku UPC sprawa jest prosta - mozna korzystac tylko z ich dekoderow,
    gdyz karty sa parowane z dekoderami. Na innym nie pojdzie.

    --
    Mark

  • 7. Data: 2011-08-04 10:09:54
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 11:10:37 +0200, pawell32 napisał(a):

    > EX - ledtv
    > BX - lcd.
    > który lepszy? pewnie EX, cięńszy, lżejszy i pobiera nieco mniej prądu.

    Aha, ok, myslalem ze jedna linia to moze byc jakies "econo", "Value" czy jak
    tam sobie producenci oznaczaja slabsze modele. Wiec teraz mam jasnosc.

    --
    Mark

  • 8. Data: 2011-08-05 07:57:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@a...w.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No wlasnie tez jakos LG mnie nie ciagnie, u znajomych jest taki i
    > specjalnego wrazenia nie robi.

    co masz na mysli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 9. Data: 2011-08-05 08:19:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 05.08.2011 09:57, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail t...@a...w.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > co masz na mysli?

    to zależy o chcesz o nich uslyszeć

  • 10. Data: 2011-08-06 07:45:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Aug 2011 10:19:35 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >to zależy o chcesz o nich uslyszeć

    To Ty napisałeś "lg bym sobie odpuścił". Więc może to jakoś byś
    umotywował?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280