  • Data: 2015-03-25 17:21:04
    Temat: Jaki pierwszy "prawdziwy" aparat
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę robić lepsze zdjęcia w ruchu w gorszym oświetleniu niż _Nokia N8_ :-)
    Zastanawiam się nad kupnem aparatu albo wymianą na nowszego smartfona.
    Obecnie stawiam na Lumię 1020.
    Czy będzie lepiej w tym względzie?
    Poza tym jakość zdjęć w N8 mi w zupełności wystarcza.
    Czy kupno aparatu do 500zł (najlepiej małego) mnie zadowoli?
    Zdjęcia nie będą rozmazane?
    Chciałbym robić zdjęcia zawsze tak płynnie jak w trybie "sport"