  • 21. Data: 2015-04-01 08:47:30
    Temat: Re: Jaki pierwszy "prawdziwy" aparat
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> napisał(a):

    >W tej samej cenie można mieć jeden z najlepszych kompaktów ostatnich
    >lat

    Jaki masz na mysli?

  • 22. Data: 2015-04-02 01:32:00
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-01 08:47, I.Tichy wrote:

    > Jaki masz na mysli?

    Mam na myśli coś z aktualnej czołówki kompaktów.
    Co kto lubi: LX100, cała seria RX wyjąwszy RX1, X100s, G7X...

    pozdrawiam,
    PK

  • 23. Data: 2015-04-08 21:41:17
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Kosewski" <p...@m...nowhere> napisał w
    wiadomości news:5516c845$0$15662$65785112@news.neostrada.pl...

    > XZ-2 już od dłuższego czasu nie jest produkowany.

    Pod koniec 2014 roku (dokładnie 2014-12-30) kupiłem XZ-2 za 999zł w Media
    Expert (nowy).
    Bardzo jestem z tego aparatu zadowolony. :-)