  • 1. Data: 2016-02-16 23:10:54
    Temat: Jaki prepaid do internetu z długim terminem ważności?
    Od: nadir <n...@h...org>

    Potrzebuję okazjonalnie dostępu do internetu, który operator daje
    przynajmniej rok internetu za niewygórowaną kwotę? Limity transferu i
    prędkości nie muszą być duże, najważniejszy jest ten rok spokoju z
    doładowaniami.

  • 2. Data: 2016-02-16 23:16:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-02-16 23:10, nadir wrote:
> [...]
    > przynajmniej rok internetu za niewygórowaną kwotę? Limity transferu i
    > prędkości nie muszą być duże, najważniejszy jest ten rok spokoju z

    Przyłączam się do pytania; rok temu kupowałem na Allegro 6GB od Orange.
    Moze cos sie zmieniło w tym czasie?
    Chodzi o rozwiazanie "włożyć i zapomnieć" na rok.

  • 3. Data: 2016-02-17 08:15:04
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.02.2016 nadir <n...@h...org> napisał/a:
    > Potrzebuję okazjonalnie dostępu do internetu, który operator daje
    > przynajmniej rok internetu za niewygórowaną kwotę? Limity transferu i

    Dziewica Freemium w sumie za friko (300 MB/mies, rok ważności).

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2016-02-17 09:25:06
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-16 o 23:10, nadir pisze:
> [...]
    > przynajmniej rok internetu za niewygórowaną kwotę? Limity transferu i
    > prędkości nie muszą być duże, najważniejszy jest ten rok spokoju z

    Play, 50GB za 50zł, konto ważne rok.

  • 5. Data: 2016-02-17 11:24:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-02-17 09:25, Trybun wrote:

    > Play, 50GB za 50zł, konto ważne rok.

    Możesz przybliżyć? Coś nie potrafię znaleźć na stronie Playa.

  • 6. Data: 2016-02-17 12:28:28
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-17 o 11:24, Uncle Pete pisze:

    > Możesz przybliżyć? Coś nie potrafię znaleźć na stronie Playa.

    Oj sorry, pomyłka - jest tego tylko 12GB.

  • 7. Data: 2016-02-17 15:49:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Feb 2016 11:24:46 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:
    > Możesz przybliżyć? Coś nie potrafię znaleźć na stronie Playa.

    Jeszcze jest klucz.net wystarczy doładować raz na rok.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-02-18 08:29:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nadir napisa?(a):

> [...]
    > przynajmniej rok internetu za niewygórowaną kwotę? Limity transferu i
    > prędkości nie muszą być duże, najważniejszy jest ten rok spokoju z

    Aero2. Okazajonalnie możesz skorzystać z któregoś z pakietów.
    Do końca roku masz święty spokój :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 9. Data: 2016-02-18 11:05:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > przynajmniej rok internetu za niewygórowaną kwotę? Limity transferu i
    > prędkości nie muszą być duże, najważniejszy jest ten rok spokoju z

    Virgin free za darmo z automatyczną ponowną aktywacją co miesiąc o ile
    300MB wystarczy na te okazyjne korzystanie, ale zawsze można doładować
    za parę zł jak by nie starczyło.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-02-18 16:35:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    nadir wrote:
> [...]
    > przynajmniej rok internetu za niewygórowaną kwotę? Limity transferu i
    > prędkości nie muszą być duże, najważniejszy jest ten rok spokoju z

    Aero2 :-)