  • 1. Data: 2010-03-10 09:12:53
    Temat: Jaki program do szybkiego podgladu PHP HTML itp ??
    Od: "Thermolux" <s...@t...pl>

    Witam, jak darmowy program polecacie w ktorym mozna szybko sprawdzic
    dzialania
    kodu ktory sie napisze w HTML PHP itp...?
    chodzi o to zeby podczas pisania nie trzeba bylo wysylac pliku na serwer
    tylko jednym
    ruchem przejsc w podglad jak to dziala?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-10 09:13:03
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    Thermolux pisze:
> [...]
    > kodu ktory sie napisze w HTML PHP itp...?
    > chodzi o to zeby podczas pisania nie trzeba bylo wysylac pliku na serwer

    Zainstalować sobie serwer na komputerze??
    Polecam Xamppa.

    --
    pozdrawiam
    Bastet_Milo

  • 3. Data: 2010-03-10 09:28:52
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Albo w miejsce Xamppa np. http://www.zend.com/en/products/server-ce/index

    --
    Radek N.

  • 4. Data: 2010-03-10 12:01:04
    Od: "Thermolux" <s...@t...pl>

    Dzieki, instalacja i konfiguracja bardzo prosta,
    Pozdrawiam i polecam:)

  • 5. Data: 2010-03-12 17:58:11
    Od: j...@i...pl

    Thermolux wrote:

> [...]
    > dzialania
    > kodu ktory sie napisze w HTML PHP itp...?
    > chodzi o to zeby podczas pisania nie trzeba bylo wysylac pliku na

    Można edytować bezpośrednio na serwerze. Np. poprzez PsPad jeśli
    korzystasz z windowsa. Taki sposób wydaje mi się najwygodniejszy przy
    pracy nad serwisem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-03-12 18:37:31
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Thermolux <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > pisania nie trzeba bylo wysylac pliku na serwer tylko jednym ruchem przejsc w

    Postaw sobie serwer lokalnie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )