  • 1. Data: 2009-12-09 15:24:53
    Temat: Jaki przydatny gadzet do lustrzanki canona na prezent do 100zl?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    chce swiezemu posiadaczowi lustrzanki (canon 1000d) + kitowy objektyw 18-55
    kupic przydatny gadzet/wyposazenie do okolo 100zl.
    Moze jakas oslona przeciwsloneczna.
    Filtr jakis?
    Nakladka?
    Pilot?
    Nie mam pojecia co sie moze przydac.
    Torba juz jest.
    Karta 8GB tez.
    Ksiazki 2 o fotografowaniu lustrzanka tez sa.
    Reszt rzeczy nie ma. Co byscie polecili?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-12-09 15:32:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Karta 8GB tez.
    > Ksiazki 2 o fotografowaniu lustrzanka tez sa.
    > Reszt rzeczy nie ma. Co byscie polecili?

    Ramka na zdjecie.

    Wlasnie - zdjecia jakies sa? ;)

  • 3. Data: 2009-12-09 15:34:53
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hfofg4$2dg$1@inews.gazeta.pl>,
    topek nabazgrał:
    > chce swiezemu posiadaczowi lustrzanki (canon 1000d) + kitowy objektyw 18-55
    > kupic przydatny gadzet/wyposazenie do okolo 100zl.
    > Moze jakas oslona przeciwsloneczna.

    To Canon nie daje już tulipana do kita? Przy okazji wnoszę o zmianę
    potocznej nazwy tego kawałka plastiku na ,,zderzak'' albo ,,palcochron'' ;)

    > Filtr jakis?
    > Nakladka?

    Filtr polaryzacyjny. Wszystko inne zrobi równie dobrze w jakimś Gimpie
    czy innym Paincie. Może z wyjątkiem filtru konwersyjnego na światło
    żarowe, ale nie wiem jak te kawałki szkła działają z matrycą.

    > Pilot?

    Niegłupie, ale to dopiero jak będzie statyw.

    Rozważ jeszcze jakieś bilety na wycieczkę gdzieś, gdzie warto robić zdjęcia.
    Albo jakiś album czy bilety do jakiegoś muzeum w poszukiwaniu inspiracji.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 4. Data: 2009-12-09 15:46:28
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    l...@l...localdomain napisał(a):

    > W poście <hfofg4$2dg$1@inews.gazeta.pl>,
    > topek nabazgrał:
    >
    > To Canon nie daje już tulipana do kita?
    No nie daja dziady :)
    > Filtr polaryzacyjny. Wszystko inne zrobi równie dobrze w jakimś Gimpie
    > czy innym Paincie. Może z wyjątkiem filtru konwersyjnego na światło
    > żarowe, ale nie wiem jak te kawałki szkła działają z matrycą.
    Filtr polaryzacyjny :)
    To jest to :)

    > Niegłupie, ale to dopiero jak będzie statyw.
    Statyw juz jest :), zapomnialem napisac.

    > Rozważ jeszcze jakieś bilety na wycieczkę gdzieś, gdzie warto robić zdjęcia.
    > Albo jakiś album czy bilety do jakiegoś muzeum w poszukiwaniu inspiracji.
    Troche podrozujemy, wiec okazji do robienia fotek nie brakuje

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 5. Data: 2009-12-09 15:48:11
    Od: "topek " <t...@g...pl>

  • 6. Data: 2009-12-09 15:49:02
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    CUT

    > Ramka na zdjecie.
    Jest to jakis pomysl, ale poczekajmy na ladne zdjecia :>

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 7. Data: 2009-12-09 16:03:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Dez., 16:24, "topek " <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Karta 8GB tez.
    > Ksiazki 2 o fotografowaniu lustrzanka tez sa.
    > Reszt rzeczy nie ma. Co byscie polecili?

    100 zl moze okazac sie nieco za malo , ale jeszcze pare groszy jesli
    wysuplasz to stytyw.

    przyda sie o tej porze roku - mozna robic ciekawe zdjecia nocne.

  • 8. Data: 2009-12-09 16:29:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    topek napisał(a):
> [...]
    > Karta 8GB tez.
    > Ksiazki 2 o fotografowaniu lustrzanka tez sa.
    > Reszt rzeczy nie ma. Co byscie polecili?

    1. Poziomica zapinana do sanek lampy. Śliczne, uniwersalne i przydatne.
    http://www.allegro.pl/item832993641_poziomica_3d_wys
    oka_jakosc_na_goraca_stopke.html

    2. Ksiażka "W kadrze".
    http://www.allegro.pl/item847379457_w_kadrze_nowosc.
    html

    3. Statywiczek tego typu:
    http://www.allegro.pl/item831910138_statyw_stolowy_2
    5_30cm_glowica_3d_makro.html
    (ma tą zaletę, że utrzyma małe lustro z kitem na stole i chce się go
    nosić, bo mały i lekki).

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 9. Data: 2009-12-09 16:30:26
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    > 100 zl moze okazac sie nieco za malo , ale jeszcze pare groszy jesli
    > wysuplasz to stytyw.
    TO nie ja musze wysuplac :) ja juz wysuplalem na lustrzanke :>

    > przyda sie o tej porze roku - mozna robic ciekawe zdjecia nocne.
    Mamy statyw.
    Co prawda taki HAMA, 160cm wysoki ale na nasze potrzeby wystarczy

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 10. Data: 2009-12-09 19:50:59
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    topek napisał:
    > Filtr polaryzacyjny :)
    > To jest to :)

    Może być problem z kupnem za 100zł choć średniej jakości.

    m.
    --
    In Googlis non est, ergo non est.