  • 1. Data: 2009-12-09 15:44:07
    Temat: Monopod do torby
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Zakosztowałem użycia starego statywu w roli monopodu, spodobało mi się,
    zwłaszcza że lubię uszanować światło zastane.

    Wymagania mam sprzeczne:
    a) użycie **również** wśród stojących ludzi czyli ok. 170cm
    b) kompatybilny z torbą (plecakiem). Ma to być prawie zawsze noszone.
    Rozsądna długość (być może po odłączeniu głowicy) i ludzka waga.
    c) mini głowiczka (pochylanie na bok do pionowego kadru i zadzieranie
    nosa np. przed estradą)
    d) obciążenie: lustrzanka, metalowe tele powiedzmy do 300mm
    e) cena nie musi być 29.99 ;) , ale też nie 299

    Dodatkowe cechy będa atutem:
    dyskretne rozkładanie i blokowanie