  • 1. Data: 2009-10-22 16:02:14
    Temat: Jaki step up 3.3V >> 5v 1A
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Potrzebuje tani sprawdzony Step UP z 3.3V na 5V prad to od 1A do 1.5A ,
    jesli moze ktos polecic to bardzo dziekuje. Widze ze MAxim ma kilka ale
    wolabym np Lineara albo ST.

  • 2. Data: 2009-10-22 17:57:59
    Temat: Re: Jaki step up 3.3V >> 5v 1A
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Potrzebuje tani sprawdzony Step UP z 3.3V na 5V prad to od 1A do 1.5A ,
    > jesli moze ktos polecic to bardzo dziekuje. Widze ze MAxim ma kilka ale
    > wolabym np Lineara albo ST.

    Wybierz sobie.
    http://www.national.com/cat/index.cgi?i=i//206

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 3. Data: 2009-10-22 20:07:13
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Wybierz sobie.
    > http://www.national.com/cat/index.cgi?i=i//206
    >
    > zyga

    Dzieki wielkie ale o tym ze moge wybrac to ja wiem a pytanie pojawilo
    sie dlatego ze jak ktos uzywa tzn ze jest dostepny tani i sprawdzony,
    lepiej uzyc cos sprawdzonego niz eksperymentowac na kilkunastu wynalazkach.