  • Data: 2009-01-21 16:17:35
    Temat: Jaki system platnosci online ?
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Polecicie mi drodzy grupowicze jakis system platnosci online do strony z
    mojej stopki?

    Podstawowe informacje:
    - Uzytkownik dostaje sam klucz i login do programu emailem. Fizycznie nosnik
    nie idzie. Klient dostaje pozniej listem poleconym f-re Vat i certyfikat
    legalnosci programu
    - placenia smsem nie chce
    - chcialbym udostepnic platnosc za pomoca kart platniczych i kredytowych
    - srednia cena za 1 program to 48,80 zł z VAT
    - login i haslo do programu nie sa zintegrowane z serwisem w jakis sposob -
    nadawane są po otrzymaniu pieniedzy na konto i wysylane emailem

    Poniewaz do tej pory nigdy z czegos takiego nie korzystalem, bardzo prosze o
    wszelkie sugestie.

    Chodzi mi i o latwosc instalacji systemu i jak najnizsze oplaty za
    uzytkowanie.

    Poniewaz za niedlugo dystrybucja ma byc takze anglojezyczna, wiec przydal by
    sie system ktory dziala na calym swiecie.

    Przegladnalem na razie platnosci.pl i pay-pal, ale naprawde nie wiem na co w
    tej sytuacji mam zwracac uwage i co jest wazne.
    Kazda porada bedzie zatem cenna:)

    <priv mode on>
    Jako, ze Konrad Kosmowski podsunal mi ten pomysl z mikroplatnosciami, to do
    niego specjalny usmiech o ewentualne porady, jesli cos wie na ten temat, a
    tak mi sie wydaje:)
    </priv mode off>

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera