  • Data: 2016-05-22 18:17:24
    Temat: Jaki tablet kupić? 8-10"
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Im dłużej oglądam i wertuje net tym mniej wiem ;-)
    Najpierw szukałem z windowsem bo to znajome środowisko i zwykły pulpit
    był dla mnie zachętą ale analizując aplikacje wychodzi że jednak android.
    Dużo telewizji (horizont.tv), youtube i zwykłe www + jakieś gierki.
    Stanęło na Lenovo Yoga 2 Tablet 10"
    2 GB Ram
    16 GB dysk
    1920x1200
    Wifi, LTE.
    GPS (wolałbym żeby był ale jakoś przeżyję).
    Sprzęt robi wrażenie mniej mobilnego (trochę nieporęczny) ale podstawka
    pomagałaby w oglądaniu tv zamiast kolejnego telewizora
    7" jest dla mnie za małe. Musi być przynajmniej 8"
    Jest jakaś konkurencja?
    Zależy mi na płynnym działaniu bo dotychczasowe doświadczenia z
    Androidem mam ZŁE.