  • 1. Data: 2015-06-25 22:56:05
    Temat: Jaki telefon?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jaki telefon kupic?

    Wymagania:
    - ekran 4,6-5 (obecnie mam 4" i moglby być troche wiekszy)
    - dobry GPS
    - duza bateria (o wiele wazniejsze niz "płaskosc ekranu")
    - dobre odprowadzanie ciepła, nieprzegrzewanie sie - telefon czesto pracuje
    jako GPS na przedniej szybie samochodu
    - jakas przyzwoita wydajnosc (4-rdzeniowce daja rade czy warto szukać 8-
    rdzeniowca?)
    - android
    - LTE? Sam nie wiem - warto?
    - cena w granicach 400-450zł z marginesem na targowanie :)
    - latarka!

    Ogolnie, poza dzwonieniem :), wykorzystuje telefon czesto jako GPS ale tez
    dosc czesto jako mobilne centrum komputerowe (www, zdalne łączenie z
    komputerami)- obecnie uzywam leciwego Samsunga Galaxy S Plus i niestety
    miał swoje wady pracujac na androdzie 2,3, czesc wad znikła po przesiadce
    na andka 4,2 ale ten sprzet na ten system jest za wolny.

    Co polecacie? Na co zwrocic jeszcze uwage?
    Znajomy ma Kruger&Matz z taka duzo baterią i bardzo sobie chwali.
    Dzis moja uwage na allegro zwrocił:
    http://allegro.pl/smartfon-5-insignia-500-4core-gps-
    2sim-8mpx-etui-
    i5459953714.html
    http://allegro.pl/i5459953714.html
    własnie ze wzgledu na duza bateire (4000mAh)

    A moze cos bezposrednio w chinach?

  • 2. Data: 2015-06-26 01:02:05
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > Co polecacie? Na co zwrocic jeszcze uwage?
    > Znajomy ma Kruger&Matz z taka duzo baterią i bardzo sobie chwali.

    Hehehe: Najnowszy system operacyjny Android 4.2 to zarazem prostota i funkcjonalność.

    > http://allegro.pl/i5459953714.html
    > własnie ze wzgledu na duza bateire (4000mAh)
    > A moze cos bezposrednio w chinach?

    Hehe
    CPU MTK6582 1.3 GHz Cortex A7

    Daruj sobie. Weź jakiegoś Samsunga conajmniej i nie żydź kasy. 500zł to minimum.
    Oscyluj około 700zł.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 3. Data: 2015-06-26 08:48:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.06.2015 o 22:56, Budzik pisze:
    > Jaki telefon kupic?
    koniecznie przeczytaj wątek "zenfone alternatywa..." z 13 czerwca.
    Krótko: z chin, to jest loteria. szybko padają, działają niestebilnie,
    co nie znaczy że wolno albo źle. jak masz 20 lat i stać Cię na ryzyko -
    kupuj landvo L500 czy coś podobnego za 70 usd
    jak chcesz bezstresowo używać telefonu -kup coś firmowego. nawet nie
    firmowego, coś sprawdzonego, coś o czym są opinie wygłaszane przez kilka
    lat. Ja polece samsungi s2, s3, albo lepszą wersje s4 (i9506), ale
    odradzam samsungi innych serii. Myślę ze budżetem trafisz na s3. Może
    nawet na wesje lte - ona powinna mieć więcej ram. Najkorzystniej wydasz
    kasę kupując i9506, bo on jest w wielu wypadkach szybszy niż s5, ale tu
    byś musiał dozbierać do 900-1000zł.
    szukaj czegoś z pierwszej ręki. popytaj wsród znajomych, czy ktoś niema
    czegoś "w szufladzie". Najbardziej będzie bolało jak kupisz coś
    zalanego, upadniętego od cwaniaczka

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-06-26 17:48:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 22:56:05 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Jaki telefon kupic?

    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/motorola-m
    oto-g-lte-czarny.bhtml

  • 5. Data: 2015-06-26 18:57:21
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 22:56, Budzik pisze:
> [...]
    > - android
    > - LTE? Sam nie wiem - warto?
    > - cena w granicach 400-450zł z marginesem na targowanie:)

    wszytko to spełnia lumia 640 LTE. Procz ceny i systemu. Musiałbyś
    dołożyć 200 zł ale warto jesli bateria to priorytet.
    Jest jeszcze Moto E, który spełnia wszytko prócz ceny (680 zł) ma dobrą
    baterię.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2015-06-26 19:01:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Wymagania:
> [...]

    >http://allegro.pl/smartfon-5-insignia-500-4core-gps
    -2sim-8mpx-etui-i5459953714.html
    >własnie ze wzgledu na duza bateire (4000mAh)

    Hm ... a zmiescisz tyle programow w tych 4GB, aby te wszystkie rdzenie
    dociazyc ?

    Bo tak sie czasem zastanawiam - po co te 4 rdzenie ... dwa nie
    wystarcza do normalnego uzytku ?

    Za to pamieci nigdy za duzo :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-06-26 19:46:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik the_foe t...@w...pl ...

    > wszytko to spełnia lumia 640 LTE. Procz ceny i systemu. Musiałbyś
    > dołożyć 200 zł ale warto jesli bateria to priorytet.

    Musiałbym kupic, naplus, zniszczyc i spalic :)
    Nigdy ani zlotówki nie wydam juz na nokie po tym jak oszukali mnie przy
    zakupie lumii bodaj 520...

    > Jest jeszcze Moto E, który spełnia wszytko prócz ceny (680 zł) ma
    > dobrą baterię.

    Lepsza niz 4000mah we wspomnianym gocleverze?

  • 8. Data: 2015-06-26 19:46:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wymagania:

    s-2sim-8mpx-etui-i545

    > Hm ... a zmiescisz tyle programow w tych 4GB, aby te wszystkie rdzenie
    > dociazyc ?

    W sumie to napisałem, jakie programy uzywam.

    > Bo tak sie czasem zastanawiam - po co te 4 rdzenie ... dwa nie
    > wystarcza do normalnego uzytku ?

    Szczerze to nie mam zielonego pojecia.
    Domyslam sie, ze dziala to tak jak w Pc - jeden rdzen robi jedno, drugi
    drugie, trzeci obsluguje system etc.
    Do tego zadania byc moze tez mozna dzielic na watki czyli np. dwa rdzenie
    obsługuja aplikacje, dzielac dla niej czas, oczywiscie o ile dobrze jest
    napsiana.

    > Za to pamieci nigdy za duzo :-)

    Ale ktorej pamieci? Wbudowanej czy tej na karcie?

  • 9. Data: 2015-06-26 19:47:11
    Od: eradicate predatory capitalism <e...@c...is.rotting.carcass.of.the.world>

    Budzik wrote:
    > Jaki telefon kupic?
    > Wymagania:

    ... za obszerne

    > Co polecacie?
    > Na co zwrocic jeszcze uwage?

    ... *zdrowy* *rozsadek* !!!

    --
    ? ? ? ? ? ? ? ? http://tinyurl.com/qygr2j3 ? ? ? ? ? ? ? ?

  • 10. Data: 2015-06-26 23:19:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    2sim-8mpx-etui-

    > Hehehe: Najnowszy system operacyjny Android 4.2 to zarazem prostota i
    > funkcjonalność.

    Co w tym smiesznego?
    Porównujac 2.3 i 4.2 jednak sporo rzeczy poprawili.

    > Hehe
    > CPU MTK6582 1.3 GHz Cortex A7

    Znów - mozesz konkretnie.
    Kiedys czytałem ze to sa bardzo dobre procesory.

    Myle sie?
    O co chodzi?
    Jakies wadliwe, czy po prostu duzo wolniejsze od tego na czym robi sie np.
    samsungi?

    > Daruj sobie. Weź jakiegoś Samsunga conajmniej i nie żydź kasy. 500zł
    > to minimum. Oscyluj około 700zł.

    Żydz to złe słowo.
    Stac mnie na to, zeby kupic cos tanszego i wypróbować. Jak sie nie
    sprawdzi, to kupie drozszego.
    Znajomy ma od roku matz&kruger i bardzo sobie chwali - do tego stopnia ze
    wybrał taki telefon do firmy.
    Inny znajomy ma goclevera i tez sobie chwali.
    Oczywiscie Sx czy iP tez ludzie chwala - gdzie te róznice?