  • 41. Data: 2015-07-03 16:35:45
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-07-02 o 13:56, J.F. pisze:

    > Raczej - nie maja wyboru

    Jak nie mają? Przecież są w sprzedaży.

    > A Windows 8.1 to jest do czego dobre ?

    Mi pasuje w laptopie.

    > Tablety zostaly dostrzezone przez producentow i jak widac kazdy ma w
    > ofercie.
    > Musi zostaly tez dostrzezone przez klientow, choc nie wiem - moze to
    > tylko umiejetny marketing.

    No co Ty. To absolutnie świadoma i przemyślana decyzja.

    > Badzmy realistami - MS musi zarabiac. Nie ma nic za darmo :-)

    No i?

    > A przecietny Android tak naprawde "wszystko" raportuje Googlowi ?

    A czegoś nie raportuje?

    > Raczej nie ... ale co sie dziwic ze niektorzy wybieraja CM.

    Zamiast Droida. Dziwni jacyś pewnie.

    > Oprocz wierzenia na slowo moge tez spojrzec na wyniki Nokii.

    iOSa nie zapomnij.

    > Nie, wiekszosc ludzi stwierdzila, ze Symbian jest niefajny.

    Sugerujesz, że wszyscy posiadacze Droida i iPhone'a miała wcześniej
    Symbiany?

    > Ja ich rozumiem.
    > Ba, stwierdzili ze Android jest fajny, mimo, ze szpieguje :-)

    Sądzisz że jakiś znaczący procent ma o tym pojęcie?

    > Skoro umozliwial, to by powstaly.

    Ale jakoś nie powstawały.

    > Wiec nie tedy droga. Ja chce miec kontrole nad aplikacjami - co one moga
    > a co nie.

    Przecież miałeś, w czym problem?

    > Ale bez neta wcale nie dzialala, wiec trzeba wlaczyc na stale :-)

    A po co na stałe? System sam pytał czy i co włączyć.

    > Nawiasem mowiac to wlaczanie neta mnie do pasji doprowadzalo na C6.
    > Szewskiej pasji ..

    A mnie nie. Wolę to niż totalny chaos Droida

    > Ale jakie problemy ?

    Pusta karta pamięci i brak miejsca na apki. Można kombinować z
    instalowaniem na karcie pamięci, ale widżety nie zawsze chcą działać.

    > Ze nie dzialala ? No coz, takie zalozenie.
    > Co do ktorego mam mieszane uczucia - sam tych flashy nie lubie, wiec
    > niech je skresla.
    > Ale czasem czlowiek trafi i chce obejrzec, to powinni umozliwic :-)

    > Eee ... a w Symbianie bylo jakos istotnie lepiej ?

    Było istotnie lepiej.

    > Apka sie instaluje, jakies biblioteki sciaga, potem nie usuwa, ch* wie
    > co tam rezydentnie w tle chodzi ...

    Przecież użytkownik zamykał apki, a nie system. To co miało chodzić wtle?

    > A co, tez ci sie przestal podobac ? :-)

    Nokia go zlała. Mi się bardzo podobał :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 42. Data: 2015-07-03 18:01:11
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-06-26 o 23:19, Budzik pisze:
    > Co w tym smiesznego?
    > Porównujac 2.3 i 4.2 jednak sporo rzeczy poprawili.

    a ja mam porównanie 2.2 do najwnowszego windowsa phone 8.1 i powiem ze
    MS jest jeszcze bardzo, bardzo daleko w tyle....

    --
    @foe_pl

  • 43. Data: 2015-07-03 18:17:32
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-06-26 o 01:02, LordBluzg(R) pisze:
    > Daruj sobie. Weź jakiegoś Samsunga conajmniej i nie żydź kasy. 500zł to minimum.
    Oscyluj około 700zł.

    tylko nie te o dziwnych nazwach typu "trend" bo to straszne kichy są.
    Lepiej już wziąć byłego flagowca typu sIII

    --
    @foe_pl

  • 44. Data: 2015-07-03 21:36:59
    Od: user <b...@d...com>

    Kup poczciwą tanią Lumię, Androidem za tą cenę będziesz cieszyć się
    krótko no chyba że wyłączyć aktualizację i nie będziesz niczego instalować.
    Windows ma tą zaletę mimo innych wad, że chodzi b. płynie na słabych
    maszynach a android chodzi jak żaba no chyba że masz telefon hi end z co
    najmniej 2 poprzednich sezonów.

  • 45. Data: 2015-07-04 14:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik user b...@d...com ...

> [...]
    > na słabych maszynach a android chodzi jak żaba no chyba że masz
    > telefon hi end z co najmniej 2 poprzednich sezonów.

    Musiałbym sie bardzo przestawiac - juz miałem apre podejsc do wp - ciezko.
    Nie wiem czy chce :)

  • 46. Data: 2015-07-09 01:08:51
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "the_foe" wydumał(a) w wiadomości ID news:mn6bk4$tf6$1@node2.news.atman.pl
    > a ja mam porównanie 2.2 do najwnowszego windowsa phone 8.1 i powiem ze
    > MS jest jeszcze bardzo, bardzo daleko w tyle....

    To teraz wskaż mi jakiegokolwiek smartwacza (nie chińczyka), opaskę (smart) która
    działa poprawnie z BT ver 2 i andr. 4.1

    Opaska Microsoftu (Band) działa i nie jest wcale zła...to odnośnie WP 8.1

    https://www.youtube.com/watch?v=CEvjulEJH9w

    ZeBracelet2 to jedyny model (dla kobiety) ale już ZeWatch nie, który jeszcze da się
    załapać (nie liczę chińskich gówien, dla których nie ma wspomagania www (endomondo,
    google fit czy podobne).

    https://www.youtube.com/watch?v=j5NeA8GiZYE

    Właśnie poświęciłem cały tydzień (nawet dwa), żeby coś dobrać do "starego" telefonu i
    dupa. Jestem napakowany info do maxa...i jeśli nie masz telefonu z andr. 4.4 i BT ver
    4 to nie ma co szukać. Nawet Garmin (w sensie akcesorii) wymięka...chociaż tutaj jest
    obejście :)...ale dla cierpliwych. Najlepiej wybrać (cena/realia) Samsunga...od
    modelu S4 (najniżej+aktualizacja) bo później można dobrać cokolwiek...oprócz Sony
    (jako dodatki) a Sony i HTC się sypie(
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/07/sony
    -nie-porzuci-rynku-smartfonow?utm_source=chip&utm_me
    dium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia ). Wszelakie nowe słuchawki BT
    (piszę o dobrych) też nie kumają starego andka i BT Ver 2-3 (chodzi o LowEnergy).

    Masz pytania? Pytaj. Chętnie odpowiem...bo nie dość że kupiłem i osobiście porobiłem
    wszelakie testy (udało się oddać zakupiony sprzęt) to jeszcze doczytałem i
    sprawdziłem osobiście kompatybilność wielu, bardzo wielu sprzętów. Dzisiaj kupię
    Samsunga S5 i jesli w salonie (Poznań) mają, to wezmę z dual sim. Dlaczego salon? Bo
    mają niebrandowane oraz odpowiednie dla naszych systemów. Allegro oferuje sporo, w
    niższej cenie ale jak doczytasz to pochodzą z różnych miejsc (GB, Izrael itp) i
    póżniej są problemy... Potem zastanowię się nad zakupem Gear S...bo trochę
    "plastikowy" ale ma to, czego nie ma żaden smartwach w cenie ok 1kzł, czyli WiFi i
    modem 3G oraz GPS+pomiar tętna i "jakotaką" klasę szczelności. Za 2 lata (gwarancja),
    będzie pewnie taniej i jeszcze większy wybór ale na obecny stan to najlepsza opcja.
    Niby Samsung S6 spadł w cenie ale nadal S5 trzyma się dobrze (ok 1600zł). Ubolewam
    trochę, że cały "system" zmusza mnie do Samsunga...ale to jedyna opcja
    jakość/wymagania/cena...z naciskiem na wszystko :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))