  • 91. Data: 2011-01-12 14:32:17
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4d2db985$1@news.home.net.pl...

    > właśnie jestem ciekaw

    > a ten dalej swoje. czytasz to co pisałem?
    > cały czas odnoszę się do dwóch elementów:
    > 1. płyta główna
    > 2. świetlówki + inverter

    To Ty nie czytasz na co odpowiedziałeś.
    Norbert pisał o dokładnie takiej samej funkcji co ja (Tylko dźwięk).

    To czy przy okazji wyłącza się jakaś część podzespołów, tego się nie
    dowiesz.
    Ale byłoby logiczne gdyby się wyłączała.
    Ale to i tak są drobne wartości przy mocy podświetlenia.
    Ty temu zaprzeczasz, ale nie masz na potwierdzenie żadnych pomiarów.

  • 92. Data: 2011-01-12 14:40:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 15:32, Cavallino pisze:
> [...]
    > Ale to i tak są drobne wartości przy mocy podświetlenia.
    > Ty temu zaprzeczasz, ale nie masz na potwierdzenie żadnych pomiarów.

    bo mnie nie interesuje.
    to nie ja wtrącam robienia radia z tv, tylko pisałem o stosunku
    poboru mocy całej elektroniki (łącznie z procesorem obrazu),
    a samym podświetleniem.
    i takie pomiary robiłem, a mogłem odłączyć samo podświetlenie
    mająć rozebrany odbiornik.

    koniec tematu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 93. Data: 2011-01-12 14:43:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > bo mnie nie interesuje.
    > to nie ja wtrącam robienia radia z tv, tylko pisałem o stosunku
    > poboru mocy całej elektroniki (łącznie z procesorem obrazu),
    > a samym podświetleniem.

    Czyli nie zrozumiałeś o czym pisał Twój poprzednik, tylko nabzdurzyłeś o
    czymś, co Ci się akurat skojarzyło.
    Zdarza się.
    IMO nie warto brnąć w to dalej.

  • 94. Data: 2011-01-12 15:56:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > i znowu bzdury. cale dnie? kto to napisal?

    Ty, jakiś czas temu, gdy szukałeś telewizora (wątek "Plazma
    czy LCD" z 6 grudnia):
    "Przeważnie tv gra w domu od 9 rano do poznych godzin
    wieczornych."
    To są Twoje słowa, których teraz się wypierasz ;-)

  • 95. Data: 2011-01-12 16:06:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > I co udowadniasz?

    Udowadnia to, o czym powiedział wcześniej :-). A teraz Ty,
    świadomie czy nieświadomie, potwierdzasz...

    > A liczysz 30% 75W a zapomniales ze na zaslaczu jest 160W
    > przy wszystkim na maksa.

    Ale Ty, używając średniego podświetlenia, zużywasz właśnie
    te 75 W. A skoro na wyłączonym ekranie masz 21 W to właśnie
    jest to te ok. 30%, które Pawell chciał wykazać...
    Prosty przykład:
    Masz komp i na zasilaczu napisane "400 VA". Ale komp zużywa
    powiedzmy 200 VA, z czego np. 2x50 idzie na dyski, a
    pozostałe 100 na resztę. Odłączasz jeden z dysków i
    zyskujesz 50 VA. To o ile % spada zużycie mocy? O 25 czy o
    12,5?

    > Jak nie kumasz roznicy pomiedzy wylaczonym podswietleniem
    > , zmniejszonym podswietleniem a WYŁĄCZONYM ekranem to nie
    > mamy o czym dyskutowac.

    Ale Ty teraz przytaczasz jakieś skrajne parametry, a nie te,
    których na codzień używasz :-). A właśnie do tych średnich
    Pawell prawdopodobnie się odnosił...