  • 1. Data: 2009-09-13 21:30:06
    Temat: Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    Jaki hybrydowy tuner (do PC oczywizda) telewizji naziemnej polecacie? Chodzi mi
    o tuner, który radzi sobie zarówno ze zwykłym sygnałem (PAL czy jak to się
    nazywa) jak i nadawanym w Polsce DVB-T (MPEG4). Interesuje mnie coś
    zewnętrznego z własną anteną i wejściem antenowym. Ważne dla mnie jest aby
    działał z polską telewizją DVB-T od kopa i dołączone oprogramowanie było w
    miarę przyjemne w użytkowaniu. Działać ma pod XP/Vista/W7 (w zasadzie to samo)
    ale nie zaszkodzi jakby dał się uruchomić (włącznie z dekodowaniem MPEG4) pod
    Linuksem... Wasze typy? :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2009-09-13 21:47:47
    Temat: Re: Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > ale nie zaszkodzi jakby dał się uruchomić (włącznie z dekodowaniem MPEG4) pod

    A co z Asusem, którego miałeś kupować?

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 3. Data: 2009-09-13 21:54:56
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Zygmunt M. Zarzecki <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > A co z Asusem, którego miałeś kupować?

    Do dupy jest. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 4. Data: 2009-09-13 21:58:28
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > ale nie zaszkodzi jakby dał się uruchomić (włącznie z dekodowaniem MPEG4) pod

    Chyba tylko to:
    http://www.avermedia.com/AVerTV/Product/ProductDetai
    l.aspx?Id=293

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 5. Data: 2009-09-13 22:10:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad Kosmowski" u...@k...net

> [...]
    > samo) ale nie zaszkodzi jakby dał się uruchomić (włącznie z dekodowaniem

    IMO te wszystkie tunery mają wadę. :) Drut do dołączanej anteny jest długi,
    podczas gdy ta antena powinna wyłazić z tunera jak antena z AP. :) Natomiast
    drut po USB może być długi na pół metra, czy nawet dłuższy, bo i tak tam niczego
    się nie utraci. :)

    DVB-T nie oznacza automagicznie MPEG4. :)

    Trzeba z tym uważać. Jeśli na tunerze nie ma ewidentnej, jednoznacznej informacji
    o odbiorze MPEG4, to taki tuner jest jak majtki wspomnianego w tym wątku Asusa. :)

    Tu ciekawostka. Czasami tuner nagrywa w MPEG4, ale nie odbiera. :)
    Tunerami interesowałem się przed rokiem, stąd wiem o tym, że
    sprzedawcy wiedzą niewiele o tunerach i o TV cyfrowej. :)

    Najzabawniejsze są opowieści typu:

    -- Jeśli nawet nie rusza od kopa z MPEG4, to przecież tylko dlatego, że brak
    jakiegoś programu, a programów jest pełno w internecie. Większość jest za
    free. ;) Może [szanowny] pan kupić w ciemno ten tuner TV!! :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-09-13 22:19:53
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    (...)

    Poza grafomanią to możesz coś zaproponować co nie jest dla wszystkich
    oczywiste?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2009-09-13 22:21:53
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    a.com> wrote:

    > Chyba tylko to:
    > http://www.avermedia.com/AVerTV/Product/ProductDetai
    l.aspx?Id=293

    Chyba czy używałeś w polskich warunkach? Oczywiście aspekt "zwykłej" telewizji
    to nie problem - to działa od lat. Chodzi mi o odbiór (o ile jest sygnał)
    DVB-T w Warszawie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 8. Data: 2009-09-13 22:28:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad Kosmowski" 9...@k...net

    > Poza grafomanią to możesz coś zaproponować co nie jest dla wszystkich oczywiste?

    Pośmieję się z Ciebie, gdy (uznając wszystko za oczywiste)
    kupisz tuner bezużyteczny lub prawie bezużyteczny, a tych
    jest nadal sporo w sklepach. :) (a jak wiedzę, nie wszystko
    pojmujesz prawidłowo)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-09-13 22:33:48
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    > Pośmieję się z Ciebie, gdy (uznając wszystko za oczywiste) kupisz tuner
    > bezużyteczny lub prawie bezużyteczny, a tych jest nadal sporo w sklepach. :)
    > (a jak wiedzę, nie wszystko pojmujesz prawidłowo)

    Tak myślałem. Popisz sobie coś więcej ja już tego czytać nie będę.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 10. Data: 2009-09-13 22:44:38
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > to nie problem - to działa od lat. Chodzi mi o odbiór (o ile jest sygnał)

    Napisałeś "Wasze typy".
    :>

    zyga
    --