  • 1. Data: 2009-09-13 18:43:10
    Temat: zasilacz do starej plyty DFI
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam dosc stary komputer z plyta glowna DFI WT70-EC Rev A+. Niestety padl
    zasilacz, chce kupic nowy, tylko ze zauwazylem ze plyta ma dodatkowe
    zasilanie 12V 4pin (w manualu nazywane jako ATXP1). Czy moge pominac to
    zlacze? Zasilacze ktore ogladalem nie mialy wyprowadzonego takiego
    zasilania.
    Link do manuala plyty, gdyby ktos chcial zerknac.
    http://jajco72.w8w.pl/dfi/wt70-ecreva.pdf

    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-09-13 18:55:35
    Temat: Re: zasilacz do starej plyty DFI
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    adam pisze:
> [...]
    > zasilanie 12V 4pin (w manualu nazywane jako ATXP1). Czy moge pominac to
    > zlacze? Zasilacze ktore ogladalem nie mialy wyprowadzonego takiego

    Dobrze poszukaj. Każdy normalny zasilacz ma taką wtyczkę.

  • 3. Data: 2009-09-15 19:20:59
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4aad4024$1@news.home.net.pl...

    > Dobrze poszukaj. Każdy normalny zasilacz ma taką wtyczkę.

    Tylko żeby Adam nie spróbował wepchać tej "czwórki", która jest obok głownego
    Złącza.. Tej z 20+4.
    A jeśli już NA PEWNO nie ma takiej wtyczki, to są do kupienia przejściówki z
    Molexa na ATXP1 :)
    Ciekawe, jakie zasilacze oglądał Adam?
    No i pominięcie tego zasilania nie pozwoli na włączenie się płyty, przynajmniej
    w tych modelach
    którym przez zapomnienie nie wpiąłem tego złącza.

    Feromon