  • 1. Data: 2010-10-31 11:41:38
    Temat: Jaki tuner do Cyfry?
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

    Uzytkuje Ferdka 8800HD, ale od paru dni ciemnosc..... a softu niet. Mam
    kupca, sprzedam mu to za jakis bezcen i moge kupic inny, czym warto sie
    zainteresowac?

    Do wydania max 550zl. Ma odbierac HD, szybko zmieniac kanaly, miec hdmi oraz
    1080i, port usb, pvr i dzialac dobrze z kablowym splitterem.

    Poki co widze tylko tez cos od Fergusona: Ariva 200, albo Combo.

  • 2. Data: 2010-10-31 13:55:17
    Temat: Re: Jaki tuner do Cyfry?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.10.2010 12:41, Petrid pisze:
> [...]
    > oraz 1080i, port usb, pvr i dzialac dobrze z kablowym splitterem.
    >
    > Poki co widze tylko tez cos od Fergusona: Ariva 200, albo Combo.

    nie lepiej poczekać?
    ten tunek jest sporo lepszy od arivy.
    ja też mam dwa u anjomych (8900) i czekam cierpliwie na soft.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-10-31 16:28:01
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

    > nie lepiej poczekać?
    > ten tunek jest sporo lepszy od arivy.
    > ja też mam dwa u anjomych (8900) i czekam cierpliwie na soft.

    Czekac moge, ale chodza plotki ze do 8800/8900 w tym roku raczej nie bedzie
    softu (a i jest szansa ze nigdy go nie bedzie), technicy maja problem. Takie
    info ponoc mozna dostac od ich pracownikow serwisu. Nie chce kupowac modulu
    CI z tej okazji, ale ponoc mozna go dostac za 50zl jak sie jest abonentem
    cyfry z hd?

    W czym ten tuner lepszy od Arivy? Fakt dalem za niego pare lat temu z
    1300zl. Na pewno nie chcialbym stracic jakosci obrazu.

  • 4. Data: 2010-10-31 17:56:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.10.2010 17:28, Petrid pisze:
> [...]
    > problem. Takie info ponoc mozna dostac od ich pracownikow serwisu. Nie
    > chce kupowac modulu CI z tej okazji, ale ponoc mozna go dostac za 50zl

    nie pytałem techników, oficjalne info było iż soft ma być do końca
    miesiąca - nie wiele im zostało ;-)

    > W czym ten tuner lepszy od Arivy? Fakt dalem za niego pare lat temu z
    > 1300zl. Na pewno nie chcialbym stracic jakosci obrazu.

    stabilniejszy i szybszy.
    jak za 50 zł można dostać moduł to bym się chwili nie zastanawiał.
    jak wprowadzą parowanie to jak znalazł

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-11-02 15:20:56
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

    > nie pytałem techników, oficjalne info było iż soft ma być do końca
    > miesiąca - nie wiele im zostało ;-)

    No i jak widac nic nie wyszlo, malo tego nie odbieraja telefonow i nie
    odpisuja na maile, support nagle sie zapadl pod ziemie...

    > jak za 50 zł można dostać moduł to bym się chwili nie zastanawiał.
    > jak wprowadzą parowanie to jak znalazł

    Modul zakupiony jak mowilem 50zl, za tyle cyfra sprzedaje, i dziala pieknie
    w 8800. Ludzie pisali ze sie zacinaja, wolno przelaczaja kanaly itp, testuje
    pol dnia i jest super, zero problemow. Jedynie kanaly HD dluzej sie czeka na
    zalaczenie, i tyle.

    Pozdr.