  • 11. Data: 2009-01-14 00:16:19
    Temat: Re: Jaki zamiennik EN-EL3
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2009, Kryhu wrote:

    > Ja tam nie wiem, wydać 6-7 tys na korpus i oszczędzać kilkadziesiąt pln na
    > oryginalną baterię to dla mnie jednak dość dziwne :)

    :)
    Wiesz, jeszcze lampa, torba, kupka obiektywów, kabelki, karty....
    Niektórzy mogą brać sprzęt na raty (bo przekracza ich onlineowe
    możliwości finansowe), a wtedy przestaje być śmiesznie.
    Do tego, jakby to powiedzieć, taka chińszczyzna jakoś jednak działa,
    nie tak najgorzej - w roli "dwu zapasow" masz za 50 zł więcej niż
    "firmówkę", oczywiście o ile nie zapomnisz doładować przed
    wyjściem ;)
    A za dwa firmowe akumulatorki masz już lampę z fotocelą ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-01-14 08:40:51
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    PW pisze:

    Hej

    > Hihi, zależy ile chcesz dokupić tych zamienników :)

    Mam D700 i ten aparat jakoś strasznie baterii nie pożera chyba że
    korzystasz dużo z Liveview. Mnie wychodzi około 800-1000 zdjęć na jednej
    baterii.
    Chyba że na jakieś odludzie bez prądu się wybierasz.
    Jeszcze za czasów D50 miałem dodatkowo zachwalanego tu Hahnel'a i zawsze
    był słabszy od oryginału, krócej trzymał i szybciej się rozładowywał.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 13. Data: 2009-01-14 08:46:07
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    Hej

    > :)
    > Wiesz, jeszcze lampa, torba, kupka obiektywów, kabelki, karty....

    Oj niestety wiem, a wszystko wskazuje na to że nawał imprez w
    nadchodzącym sezonie spowoduje konieczność zakupu drugiego D700
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 14. Data: 2009-01-15 01:21:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009, PW wrote:

    > Dzięki za radę, chyba się skuszę, chociaż w te 3000mAh nie do końca wierzę...
    > ale za tę kasę niechby miał gwarantowaną połowę tego :)

    Nie, niech ma połowę tego co firmowy ;)

    > a używałeś go na mrozie i nie zdycha?

    Używałem. Niezbyt intensywnie używałem, ale nie narzekam.
    Tak jak pisałem - jeden ma takie samorozładowanie, że po dwu tygodniach
    jest niemal "pusty" i tak dalej.
    Ale za tę cenę... co mi tam :), kupowałem kolejny :D

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-01-15 13:46:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2009 16:40:15 +0100, Kryhu wrote:
    > Ja tam nie wiem, wydać 6-7 tys na korpus i oszczędzać kilkadziesiąt pln
    > na oryginalną baterię to dla mnie jednak dość dziwne :)

    Te stowe roznicy per bateria mozna ciekawiej wydac niz na logo na baterii :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns