  • 11. Data: 2010-04-08 19:41:23
    Temat: Re: Jakie akumulatorki AA
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 21:06, BartekK pisze:

    > I dodaj do tego jeszcze sensowną ładowarkę, a nie "pudełko z
    > transformatorem, diodą i ledem"

    BC-700 nie ma żadnych problemów z Eneloopami.
    A obecnie kosztuje poniżej 100zł więc jest to IMHO dobra inwestycja.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-04-08 20:58:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BartekK s...@N...org ...

    > I dodaj do tego jeszcze sensowną ładowarkę, a nie "pudełko z
    > transformatorem, diodą i ledem"

    Przeznaczenie m. in. wlasnie do aparatu.

    Z tego co piszecie, tylko Sanyo Eneloop
    np:
    http://allegro.pl/item979057256.html

    Nie trzeba obawiac sie podróbek?

    Ładowarke mam taka:
    MW8988GS
    Ni-Cd & Ni-MH with deltaV sensing
    OK?

  • 13. Data: 2010-04-08 21:46:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:Xns9D54E73236B5Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Z tego co piszecie, tylko Sanyo Eneloop

    tez sanyo, ale nie eneloop, wychodzą taniej w przeliczeniu na pojemnosc :-)

    b.

  • 14. Data: 2010-04-08 21:57:32
    Od: c...@p...onet.pl

    Tylko ENELOOP ale czemu taki drogi link znalazłeś?
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4543

  • 15. Data: 2010-04-08 23:06:07
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 22:58, Budzik pisze:

    > http://allegro.pl/ [...]
    >
    > Nie trzeba obawiac sie podróbek?

    Zawsze trzeba, niezależnie co kupujesz.
    Dla zupełnego spokoju kup wersję w blistrze (zamiast w białym pudełku).

    Porównanie:
    http://www.hurt.com.pl/prods/bat/eneloop_r6_4bl.jpg
    http://www.hurt.com.pl/prods/bat/eneloop_r6_4t.jpg

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2010-04-08 23:09:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 23:57, c...@p...onet.pl pisze:

    > Tylko ENELOOP ale czemu taki drogi link znalazłeś?

    Czytasz opisy aukcji czy tylko nazwę?
    28zł za 4xAA to dobra cena.

    > https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4543

    Ale takiej ładowarki NIE KUPUJ!

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 17. Data: 2010-04-09 05:53:29
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Budzik pisze:
> [...]
    > (Forever AAA działają ok, AA padaja jak muchy...)
    > Mozecie polecic które kupowac (Sanyo, Energizer?), moze wrecz konkretnego

    Sanyo, zwykłe ( nie Eneloopy ): na kilka kompletów o różnych
    pojemnościach padają pojedyncze sztuki ( ubytek pojemności ). Pod tym
    względem Eneloopy trzymają się nieźle.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 18. Data: 2010-04-09 06:27:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    > Eneloop 2000mAh, ale potrafią trzymać ładunek przez pół roku.

    Znacznie dłużej niż pół roku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2010-04-09 06:53:35
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Znacznie dłużej niż pół roku.

    Wiedziałem, że ktoś tak napisze :-)
    Chodziło mi o czas po jakim są jeszcze w pełni sprawne. Naładowane na full ,
    po pół roku są nadal naładowane na full. Po roku czasu zalecałbym jednak
    odświeżenie ich w ładowarce.
    Zauważyłem, że po dłuższym (z pół roku) czasie akumulatorki w aparacie foto
    po włączeniu pokazują niski stan. Pstryknięcie zdjęcia poprawia ich
    kondycję.

    --
    Desoft

  • 20. Data: 2010-04-09 07:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Dybkowski a...@4...pl ...

    > Zawsze trzeba, niezależnie co kupujesz.

    myslałem, ze macie jakiegos sprawdzonego sprzedawce.