  • 1. Data: 2012-05-08 14:15:20
    Temat: Jakie assistance na wakacje (lub całoroczne)
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry wszystkim,

    Jako że Starter24 "chwilowo" nie sprzedaje polis (BTW ktoś
    wie dlaczego i kiedy ewentualnie wznowią?) trzeba wybrać
    coś innego. Plusem Startera było holowanie do domu
    skądkolwiek, ma to ktoś obecnie w ofercie?

    Na razie obejrzałem oferty mBąka i PZU (drogie)
    oraz SOS PZMOT- tu nieźle wygląda Pakiet Standardowy
    lub Luksusowy (auto zastępcze od ręki...).

    Jest jeszcze coś godnego uwagi (odpadają oferty
    wyłącznie z OC)?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2012-05-12 19:26:28
    Temat: Re: Jakie assistance na wakacje (lub całoroczne)
    Od: w...@g...com

    Mi się kończy wkrótce ubezpiecznie w starterze i również się rozglądam za jakimś
    przedłużeniem. Starter chyba ma jakies poważniejsze problemy, bo juz od pół roku, jak
    nie dłużej, ma zawieszoną sprzedaż pakietów assistace.
    Mam nadzieję że wkrótce będzie ich nowa oferta i będzie w miarę atrakcyjna, bo skoro
    zrezygnowali ze sprzedazy to chyba jednak im się to nie kalkulowało.
    A dupe mi ratowali już trzykrotnie :)

  • 3. Data: 2012-05-12 19:26:55
    Od: w...@g...com