  • 1. Data: 2012-12-12 11:44:43
    Temat: Jakie informacje sązapisane w kluczyku?
    Od: s...@g...com

    Ostatnio dowiedziałem się ciekawostki.
    Poszperalem i wyszło mi że to żadna nowość czy tajemnica.
    Ale wydaje mi się że może nie wszyscy na grupie wiedzą więc podrzucam.

    http://motoryzacja.interia.pl/news/uwaga-na-dane-zaw
    arte-w-kluczyku,1476141

    W sumie ciekawe.
    Kiedyś tu czytałęm (w dyskusji o zmienianiu przbiegów) że przebieg jest zapisywany w
    paru miejscach (ecu, jakis inny komputerek, i gdzies tam jeszcze) ale kluczyk wtedy
    nie byl wspominany.