  • 1. Data: 2012-12-11 21:58:35
    Temat: Czy już wręczyłeś łapówkę za pozytywny wynik badań technicznych?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Co dziesiąty badany samochód nie nadaje się do jazdy!!!
    Prawie 80 proc. badanych dostało od kierowców propozycję łapówki!!!

    Te i inne rewelacje w materiale:
    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Co-dziesiaty-badan
    y-samochod-nie-nadaje-sie-do-jazdy,wid,15170039,wiad
    omosc.html

    Natalia Siwiec do spółki z ProfiAuto (a co to?) oraz "Polską Izbą
    Stacji Kontroli Pojazdów" (o tym słyszałem) będą organizować
    "Zimowy pit-stop", która rusza we wtorek. W ramach kampanii mechanicy,
    na wzór zespołów pit-stop w wyścigach Formuły 1, będą badać samochody
    Polaków, na ulicach największych miast, pod kątem ich przygotowania do
    trudnych zimowych warunków. "

    Czy teraz już każdy może się czuć jak Kubica?

    :)

  • 2. Data: 2012-12-11 22:14:00
    Od: <2...@5...221400.invalid> (Tom N)

    Artur Maśląg w

> [...]

    > Te i inne rewelacje w materiale:
    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Co-dziesiaty-badan
    y-samochod-nie-nadaje-sie-do-jazdy,wid,15170039,wiad

    Niezłe

    > Natalia Siwiec do spółki z ProfiAuto (a co to?)

    Mnie się kiedyś w TV mignął jakiś expierd z tej firmy.

> [...]
    > trudnych zimowych warunków. "

    > Czy teraz już każdy może się czuć jak Kubica?

    "Podczas kampanii mechanicy sieci ProfiAuto będą badać wybrane samochody w
    specjalnych pit-stopach"

    Jak widać powyżej tylko wybrani.

    "w kilkanaście sekund sprawdzając stan podstawowych części eksploatacyjnych
    odpowiedzialnych za bezpieczeństwo"

    Bo podjedzie taki kapitan gran(a)da i zażyczy sobie podstawową część
    eksploatacyjną, znaczy silnik sprawdzić :D

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-12-11 22:27:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 22:14:00 +0100 osobnik zwany Tom N napisał:

> [...]
    >
    > "w kilkanaście sekund sprawdzając stan podstawowych części
    > eksploatacyjnych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo"

    znaczy rzuci okiem i już wie? Superman jakiś

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2012-12-12 01:32:55
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-12-11 21:58, Artur Maśląg pisze:

    > Co dziesiąty badany samochód nie nadaje się do jazdy!!!
    > Prawie 80 proc. badanych dostało od kierowców propozycję łapówki!!!

    Hmmm byłem miesiąc temu i bez problemu przeszedłem bez żadnych łapówek,
    jedynie zalecenie to wymiana amorków z przodu i lewego drążka co zaraz
    uczynię :) drążki i końcówki na obie strony już mam i czekam tylko na
    amorki no i wolny termin na wymianę połączony z moim wolnym czasem a to
    nie takie łatwe :(

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 5. Data: 2012-12-12 01:46:44
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-12-11 21:58, Artur Maśląg pisze:
    > Co dziesiąty badany samochód nie nadaje się do
    > jazdy!!!
    > Prawie 80 proc. badanych dostało od kierowców
    > propozycję łapówki!!!

    Ty niewątpliwie jesteś Natalią Siwiec cytowania.

    JK

  • 6. Data: 2012-12-12 08:20:09
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-11 21:58, Artur Maśląg pisze:

    > Natalia Siwiec do spółki z ProfiAuto (a co to?) oraz "Polską Izbą
    > Stacji Kontroli Pojazdów" (o tym słyszałem) będą organizować
    > "Zimowy pit-stop",
    Natalię to bym chętnie wziął na przegląd.
    Jacek

  • 7. Data: 2012-12-12 10:16:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]

    > Te i inne rewelacje w materiale:
    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Co-dziesiaty-badan
    y-samochod-nie-nadaje-sie-do-jazdy,wid,15170039,wiad

    To mnie zastanawia:

    "W przypadku kolizji drogowej brak ważnych badań auta może sprawić, że
    kierowca będzie uznany za sprawcę szkody, nawet jeśli to nie
    bezpośrednio z jego winy doszło do kolizji. "

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-12-12 10:42:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-12 10:16, Liwiusz pisze:
    > "W przypadku kolizji drogowej brak ważnych badań auta może sprawić, że
    > kierowca będzie uznany za sprawcę szkody, nawet jeśli to nie
    > bezpośrednio z jego winy doszło do kolizji. "
    Radosna tfurczość dziennikarzyny, czy kluczowym wyrazem w tym zdaniu
    jest "może"?

    Maciek

  • 9. Data: 2012-12-12 19:56:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > kierowca będzie uznany za sprawcę szkody, nawet jeśli to nie
    > bezpośrednio z jego winy doszło do kolizji. "

    Może też zostać uznane że to nie miało znaczenia.
    Ba, brak badań musiałby zostać poparty udowodnieniem usterki w samochodzie.

  • 10. Data: 2012-12-13 17:50:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 11 Dec 2012 22:14:00 +0100, <2...@5...221400.invalid>
    (Tom N) <2...@5...221400.invalid> wrote:

    > Bo podjedzie taki kapitan gran(a)da i zażyczy sobie podstawową część
    > eksploatacyjną, znaczy silnik sprawdzić :D

    Kapitan Granada. Z szacunkiem, z szacunkiem dla takiej
    Osobistości!!! ;)

    r.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com