  • 1. Data: 2012-12-12 18:08:38
    Temat: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    Słów mi brak.
    Jedzie sobie wczoraj rano taki Rysio rozkopaną Grunwaldzką z naprzeciwka
    - na rowerku. Zapieprza niemal środkiem pasa, wszak przy krawędzi leży
    śnieg, pewnie ciężko się w nim pedałuje. W pewnej chwili wypierdala się
    na bok, jego pojazd ślizga się na przeciwny pas w stronę mojego
    zderzaka, a sam genialny kierowca - sunąc na boku/dupie ma chociaż na
    tyle przytomny umysł, żeby odepchnąć się od zderzaka samochodu który tuż
    za nim pędził ze 30km/h...

    Co kieruje tymi ludźmi, którzy muszą po lodzie/śniegu, w mrozie
    zapierdzielać na pedałach?
    Musi jeden z drugim udowodnić, że jest tak zajebisty i alternatywny, że
    kupę robi zieloną, a rowerem jeździ nawet zimą..?

    Co ciekawe - od października prawie toto tałatajstwo zniknęło z jezdni;
    mam wrażenie, że wypełźli, kiedy spadł śnieg.

  • 2. Data: 2012-12-12 18:21:48
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Co ciekawe - od października prawie toto tałatajstwo zniknęło z jezdni;
    > mam wrażenie, że wypełźli, kiedy spadł śnieg.

    Ciekawe czy to ten sam, który codziennie zapierdziela pośród samochodów
    środkiem Baraniaka.
    Nie muszę chyba dodawać, że 50 m dalej, wzdłuż Malty, biegnie równoległa i
    puściutka ścieżka rowerowa, ale kto by tam jeździł zaśnieżonymi ścieżkami,
    jak można wpieprzyć się pod samochody....

  • 3. Data: 2012-12-12 18:26:45
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Słów mi brak.

    Czego placzesz. Zima sie zrobila, samochody wpadaja w poslizg, to rowery nie moga ?

    sz

  • 4. Data: 2012-12-12 18:28:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ale kto by tam jeździł zaśnieżonymi ścieżkami, jak można wpieprzyć się pod
    > samochody....

    Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu, chyba :)

    sz.

  • 5. Data: 2012-12-12 18:48:08
    Od: t...@p...onet.pl

    1/ Ten Rysio z Twojego przykładu powinien sobie kupić do rowerku opony z kolcami. Są
    takowe niestety drogie powyżej 150 zł/szt. Ja na takowych jeżdżę i nie mam problemów
    ale nie po drogach publicznych bo sie boję kierowców jeżdżących na łysych letnich
    gumach. Wczoraj jechałem samochodem za takim 15km/godz a wyprzedzić nie można było bo
    samochody z naprzeciwka.
    2/Ścieżkę rowerową koło mojego domu odśnieżają i posypują piaskiem codziennie ale
    jezdni wcale jest straszna ślizgawka.

  • 6. Data: 2012-12-12 19:12:48
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

[...]

    Moja zona jezdzi codziennie na rowerze do roboty na oponach bez kolcow bo do miasta
    sie nie nadaja, ale z odpowiednim bieznikiem, tylko, ze po chodnikach bo sciezek w
    stolycy nie odsniezaja. Jezdni sie zwyczajnie boi, raz ze samochodow , a dwa wlasnie
    jakiegos niekontrolowanego poslizgu.

    sz.

  • 7. Data: 2012-12-12 19:21:10
    Od: <6...@2...192110.invalid> (Tom N)

    szufla w

    > Moja zona jezdzi codziennie na rowerze do roboty na oponach bez kolcow bo do miasta

    > sie nie nadaja, ale z odpowiednim bieznikiem, tylko, ze po chodnikach bo sciezek w

    > stolycy nie odsniezaja.

    Czyli nie zastosowałeś się do swojej rady
    "Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu"

    A jeśli jednak będzie, to twój nick zobowiązuje, chyba...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2012-12-12 19:34:16
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Czyli nie zastosowałeś się do swojej rady
    > "Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu"
    >
    > A jeśli jednak będzie, to twój nick zobowiązuje, chyba...

    Primo: Ja nie jestem miasto.
    Secundo: Moj nick zobowiazuje tylko przy moim domu glupolku.

    sz.

  • 9. Data: 2012-12-12 19:40:11
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-12, scobowski <s...@i...pl> wrote:
    > Słów mi brak.

    Jak na człowieka, któremu brakuje słów, całkiem sporo z siebie
    wyrzuciłeś.

    > Jedzie sobie wczoraj rano taki Rysio rozkopaną Grunwaldzką z naprzeciwka
    > - na rowerku. Zapieprza niemal środkiem pasa, wszak przy krawędzi leży
    > śnieg, pewnie ciężko się w nim pedałuje. W pewnej chwili wypierdala się

    Czyli poprawnie. Gdyby śnieg leżał też na środku pasa, to musiałby
    jechać przy lewej krawędzi.

    > na bok, jego pojazd ślizga się na przeciwny pas w stronę mojego

    Wypadki się zdarzają, ale oczywiście szkoda.

> [...]
    > za nim pędził ze 30km/h...
    >
    > Co kieruje tymi ludźmi, którzy muszą po lodzie/śniegu, w mrozie

    Zapewne chęć jazdy na rowerze.

    > Musi jeden z drugim udowodnić, że jest tak zajebisty i alternatywny, że
    > kupę robi zieloną, a rowerem jeździ nawet zimą..?

    Ale co właściwie jest takiego dziwnego w jeździe rowerem zimą? Bo chyba
    nie jest to dziwniejsze niż np. jazda samochodem bez klimy latem.

    > Co ciekawe - od października prawie toto tałatajstwo zniknęło z jezdni;
    > mam wrażenie, że wypełźli, kiedy spadł śnieg.

    I kluczowe pytanie: czy udzieliłeś pierwszej pomocy?

    pozdrawiam,
    PK

  • 10. Data: 2012-12-12 19:56:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t...@p...onet.pl ...

> [...]
    > 2/Ścieżkę rowerową koło mojego domu odśnieżają i posypują piaskiem
    > codziennie ale jezdni wcale jest straszna ślizgawka.

    Opona z kolcami nadaje się na alfalt, zakłądając, że nie jedzie się 100%
    bokami, po śniegu?