  • 1. Data: 2012-12-12 00:37:40
    Temat: Odpowiedzialność drogowców za wypadek?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Początkowo aż zdziwiony byłem, że jakaś nowa jakość, że ktoś się chociaż
    przyjrzał temu jak wyglądała droga na której zdarzył się wypadek, ale potem
    się okazało że zginął policjant.

    Pozytyw może taki, że być może skończy się może partyzantka przy
    oznakowaniu takich remontów i plątanina żółtych linii bez ładu, skłądu i w
    4 wersjach jednocześnie widocznych.
    Inspektorzy będą wiedzieli że jak niefartem na ich odcinku zginie
    policjant, to będą mieli przerąbane z więzieniem włącznie.

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/po-w
    ypadku-zarzuty-dla-odpowiedzialnych-za-organiz,1,532
    8654,region-wiadomosc.html

  • 2. Data: 2012-12-12 01:17:30
    Temat: Re: Odpowiedzialność drogowców za wypadek?
    Od: tÎż

    Tomasz Pyra wrote:

    > Inspektorzy będą wiedzieli że jak niefartem na ich odcinku zginie
    > policjant, to będą mieli przerąbane z więzieniem włącznie.

    "Elbląska prokuratura oceniła, że bezpośredni związek z wypadkiem miało
    również zachowanie ofiary. Policjant na motocyklu jechał z prędkością 126
    km/h, chociaż na naprawianym odcinku obowiązywało ograniczenie do 50 km/
    h."

    To prędkość udowodniona, więc rzeczywista pewnie większa. Ciekawe, czy
    gdyby nie był to policjant, to zadowoliliby się stwierdzeniem o
    "nadmiernej prędkości" i dopisali do statystyk?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-12-12 01:21:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 12 Dec 2012 00:17:30 GMT, tÎż napisał(a):

> [...]
    > gdyby nie był to policjant, to zadowoliliby się stwierdzeniem o
    > "nadmiernej prędkości" i dopisali do statystyk?

    Pewnie tak. Co ich obchodzi.
    A tu przyszlo placic odszkodowanie za uszkodzenie ciezarowki, to widac
    zabolalo :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-12-13 20:28:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 12 Dec 2012 00:37:40 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam.pl> wrote:

    >Inspektorzy będą wiedzieli że jak niefartem na ich odcinku zginie
    >policjant, to będą mieli przerąbane z więzieniem włącznie.

    Właśnie, policjant. Bo gdyby to był Kowalski, i "na motocyklu jechał z
    prędkością 126 km/h, chociaż na naprawianym odcinku obowiązywało
    ograniczenie do 50 km/h", to nie byłoby sprawy. Winnym z miejsca byłby
    Kowalski.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-12-13 20:31:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 13 Dec 2012 20:28:04 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Winnym z miejsca byłby
    >Kowalski.

    Zapomniałem o "nadmiernej prędkości" i "niedostosowaniu prędkości da
    warunków panujących na drodze".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280