  • 1. Data: 2010-08-30 12:12:07
    Temat: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: " poszukujacy" <b...@N...gazeta.pl>

    Witajcie!

    obecny pojazd Corolla Wagon 1.4 D4D '06 od nowosci - jedyna jej wada to
    troszke za mala dla rodziny 2+2, choc jakos sie miescimy do tej pory, z bolem.

    plan zmienic na cos wiekszego (najchetniej 4x4 heheehe), ale o akceptowalnych
    kosztach eksploatacji - do tej pory to tylko przeglady, pali 4-7 l/100 ropy,
    opony male = tanie - mysle, ze sie nie da polaczyc marzen z rzeczywistoscia,
    "bo tak to tylko w erze".

    no ale proznosc ludzka nie zna granic co w zamian rownie bezawaryjnego i
    taniego w eksploatacji

    jakies propozycje, VW odrzucamy na wstepie mialem od nowosci, dziekuje postoje
    ;) NO WAY - a ze nie stac mnie na nowy - gwarancja - to tym bardziej ilosc wad
    tej marki jest porazajaca ;).

    moze to zabrzmi ja profanum, ale moze Laguna III, albo cos innego? jak Diesel
    to bez DPF'a, benzyna mi nie straszna, aha na koniec cena to max 55 k pln.

    dziekuje.

  • 2. Data: 2010-08-30 12:23:01
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 10:12:07 +0000 (UTC), poszukujacy napisał(a):

    > no ale proznosc ludzka nie zna granic co w zamian rownie bezawaryjnego i
    > taniego w eksploatacji

    Xsara Picasso, chyba, że stać cię już na roczniki 2007 i młodsze, to możesz
    się pokusić o C4 Picasso lub Grand Picasso, ale XP będzie tańsza w
    eksploatacji - tańsze części.
    Pojemność bagażnika i miejsce dla pasażerów (poza miejscem na nogi w tylnym
    rzędzie) biją na głowę większość kombi klasy średniej, spalanie wersji HDi
    śladowe, części tanie (większość wspólna z Berlingo), od wielu lat jest
    najbardziej niezawodnym autem w klasie (pokonując nawet Corollę Verso)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-08-30 12:25:24
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 30-08-2010 o 12:12:07 poszukujacy <b...@n...gazeta.pl>
    napisał(a)
> [...]

    > Diesel
    > to bez DPF'a, benzyna mi nie straszna, aha na koniec cena to max 55 k

    Może 407sw?, zaletą jest otwierana szyba w bagażniku, jak już zapakujesz
    kufer czymś większym to zamykasz klapę, a drobnicę wkładasz górą hehe (nie
    wypadnie ;))

    Ale opony to chyba ma minimum 16" 205... więc jak coś to tak z 1600 nowe...

  • 4. Data: 2010-08-30 12:28:10
    Od: PaPi <...@...3>

    > od wielu lat jest
    > najbardziej niezawodnym autem w klasie (pokonując nawet Corollę Verso)

    Skad takie informacje ?
    Bo z raportow Dekry to xsara picasso raczej blado pod wzgledem
    bezawaryknosci wypada.

  • 5. Data: 2010-08-30 12:49:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 12:28:10 +0200, PaPi napisał(a):

    > Skad takie informacje ?

    http://www1.adac.de/images/Pannenstatistik%202007_tc
    m8-214903.pdf
    http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf
    http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_ma
    engelforum/Pannenstatistik_2009/Kleine_Vans/Kleine_V
    ans.asp?ComponentID=288973&SourcePageID=288970

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-08-30 12:55:05
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]

    > Diesel
    > to bez DPF'a, benzyna mi nie straszna, aha na koniec cena to max 55 k pln.

    IMMO LIII to fajne auto ale za 55kzł - obawiam się - nie kupisz czegoś
    rozsądnego, LIII w ładnym stanie są powyżej 60kzł, przynajmniej te które ja
    oglądałem,

    brat

  • 7. Data: 2010-08-30 12:56:01
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > IMMO
    ^^^^^^^^

    trochę za dużo tych 'M' heh,

    brat

  • 8. Data: 2010-08-30 13:00:37
    Od: PaPi <...@...3>

    http://www.maxiauto.pl/dekra-raporty-awaryjnosci/

  • 9. Data: 2010-08-30 13:01:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 13:00:37 +0200, PaPi napisał(a):

    engelforum/Pannenstatistik_2009/Kleine_Vans/Kleine_V
    ans.asp?ComponentID=288973&SourcePageID=288970

    > http://www.maxiauto.pl/dekra-raporty-awaryjnosci/

    No i? Masz w ogóle zielone pojęcie co porównujesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-08-30 13:30:57
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MM napisał:

> [...]

    > górą hehe (nie wypadnie ;))
    >
    > Ale opony to chyba ma minimum 16" 205... więc jak coś to tak z 1600 nowe...
    I wada jest mniejszy niz w 307 SW bagaznik.
    A moze warto sie zastanowic nad Renault Grand Scenic'kiem lub Fordem C/S-Max'em?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde