  • 1. Data: 2010-08-30 12:16:12
    Temat: który zawór wybrać i dlaczego
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Witam przyszedł czas i zawór egr definitywnie odszedł do krainy
    wiecznych łowów. Szukam nowego i natknąłem się na takie dwie aukcje

    1.
    http://www.motoallegro.pl/zawor-egr-opel-combo-corsa
    -zafira-1-4-1-6-8v-16v-i1195184977.html

    2.
    http://www.motoallegro.pl/zawor-egr-opel-combo-corsa
    -zafira-1-4-1-6-8v-16v-i1199847029.html

    różnią się producentem ten tańszy produkcji MG droższy DELPHI czy warto
    bawić się w kupno tego tańszego czy może w przypadku tych dwóch jest to
    wybór pomiędzy droższym a tańszym a nie pomiędzy lepszym i gorszym ?
    Jakie są wasze doświadczenia z powyższymi producentami przyznam że tego
    MG to nie znam dlatego też bardzo proszę o opinię.

    Uprzedzając pytanie dlaczego nie czyścić starego opowiem zawczasu że już
    raz był czyszczony a poza tym 10lat wytrzymał, więc szkoda mi się bawić
    w czyszczenie jeśli za niewiele ponad 200zł można kupić nowy i mieć
    święty spokój :)

  • 2. Data: 2010-08-30 12:22:25
    Temat: Re: który zawór wybrać i dlaczego
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Witam przyszedł czas i zawór egr definitywnie odszedł do krainy wiecznych
    > łowów. Szukam nowego i natknąłem się na takie dwie aukcje

    > wybór pomiędzy droższym a tańszym a nie pomiędzy lepszym i gorszym ?

    hmm szczerze? to żaden, zaślep EGRa zaślepką fabryczną lub zrobioną
    własnoręcznie, poszukaj aukcji z emulatorem EGRa i będziesz miał spokój a i
    koszty poniżej 100zł, wiem że to niepolityczne ale poddaję pod rozwagę,
    a jeżeli chcesz kupić nowego EGRa to Delphi,

    brat

  • 3. Data: 2010-08-31 02:58:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szymo

    > Witam przyszedł czas i zawór egr definitywnie odszedł do krainy
    > wiecznych łowów. Szukam nowego i natknąłem się na takie dwie aukcje

    Dowiedz się czy komputer nie będzie parskał w tym modelu, jeśli nie, to
    wywal to zaślep ten śmieć raz na zawsze. EGR to pseudoekologiczne
    badziewie zasyfiające dolot szlamem z wydechu.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-08-31 20:14:23
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Dowiedz się czy komputer nie będzie parskał w tym modelu, jeśli nie, to
    > wywal to zaślep ten śmieć raz na zawsze. EGR to pseudoekologiczne
    > badziewie zasyfiające dolot szlamem z wydechu.

    będzie, dlatego po zaślepieniu konieczny jest emulator EGRa,

    brat

  • 5. Data: 2010-09-01 08:36:37
    Od: szymo <s...@w...pl>

    bratPit pisze:

    > będzie, dlatego po zaślepieniu konieczny jest emulator EGRa,
    >
    > brat

    Dziękuję wszystkim za radę. Pozdrawiam!