  • 1. Data: 2011-12-28 14:23:50
    Temat: Jakiej marki jest to auto?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    http://konflikty.wp.pl/gid,14117491,title,Wstrzasaja
    ce-sceny-na-pogrzebie-Kim-Dzong-Ila-zdjecia,gpage,9,
    img,14117514,galeria.html

    Jest też na sąsiednich zdjęciach.
    Czy to jakaś rodzima produkcja czy jakiś amerykański zabytek?

    No i jaki rocznik?

    T.

  • 2. Data: 2011-12-28 14:34:33
    Temat: Re: Jakiej marki jest to auto?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, T. <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    img,14117514,galeria.html

    > Jest te? na s?siednich zdjeciach.
    > Czy to jaka? rodzima produkcja czy jaki? amerykanski zabytek?

    Nie wiem, ale chyba na taka uroczystosc mogli odsniezyc ten samochod?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-12-28 14:41:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    ,img,14117514,galeria.html
    >Jest też na s?siednich zdjęciach.
    >Czy to jaka? rodzima produkcja czy jaki? amerykański zabytek?

    Sadzac po miejscu, to spoldziewalbym sie raczej ZIL'a

    Ale one jakos inaczej wygladaly
    http://en.wikipedia.org/wiki/ZIL-114
    http://en.wikipedia.org/wiki/ZiL

    J.

  • 4. Data: 2011-12-28 14:43:54
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > Nie wiem, ale chyba na taka uroczystosc mogli odsniezyc ten samochod?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    hehehe popłakałem się :))

    pozdro

  • 5. Data: 2011-12-28 16:37:58
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-12-28 14:23, T. pisze:
> [...]
    img,14117514,galeria.html

    > Jest te? na s?siednich zdj?ciach.
    > Czy to jaka? rodzima produkcja czy jaki? ameryka?ski zabytek?

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Pogrzeb-Kim-Dzong-
    Ila-z-amerykanskimi-limuzynami,wid,14119738,wiadomos
    c.html

    "Przywódca najbardziej antykapitalistycznego państwa na świecie w
    ostatnią drogę wyruszył Lincolnem Continentalem z 1975 roku."

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __