  • 1. Data: 2011-12-28 14:52:06
    Temat: Ekologia jak się patrzy!
    Od: to <t...@i...pl>

    "Właściciele japońskiego koncernu Honda zdecydowali się zniszczyć
    dokładnie 1055 sztuk nowych samochodów, które ucierpiały podczas
    tegorocznej powodzi w Tajlandii. Jak sami przyznają, cały proces jest w
    zgodzie ze środowiskiem (...)"

    Ta, w zgodzie jak cholera.

    http://m.onet.pl/wiadomosci/4983428,detal.html

    A można było odpicować i sprzedać taniej.

  • 2. Data: 2011-12-28 15:49:20
    Temat: Re: Ekologia jak się patrzy!
    Od: hikikomori <h...@a...pl>

    Użytkownik to napisał:

    > A można było odpicować i sprzedać taniej.

    Polakom!

  • 3. Data: 2011-12-28 15:51:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin hikikomori

    > Polakom!

    Nawet jeśli, to co?

  • 4. Data: 2011-12-28 16:26:00
    Od: hikikomori <h...@a...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > begin hikikomori

    > Nawet jeśli, to co?

    już skupujemy niemiecki złom, to jeszcze mamy japoński kupowac?

  • 5. Data: 2011-12-28 16:27:53
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - to napisał:
> [...]
    >
    > Ta, w zgodzie jak cholera.
    >
    > http://m.onet.pl/wiadomosci/4983428,detal.html
    >
    > A można było odpicować i sprzedać taniej.

    A może nie słyszeli o allegro?
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem

  • 6. Data: 2011-12-28 16:29:30
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > już skupujemy niemiecki złom, to jeszcze mamy japoński kupowac?

    Uważasz, że 17-letni Matiz jest lepszy niż Honda refurbished?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-12-28 16:37:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin hikikomori

    > już skupujemy niemiecki złom, to jeszcze mamy japoński kupowac?

    Każdy kupuje to, na co go stać. Lepiej, żeby miał jeżdżące auto za tysiąc
    i był mobilny zawodowo niż nie miał żadnego.

    A taka Honda refurbished nie różniłaby się znacząco od nowej, a na pewno
    byłaby w dużo lepszym stanie niż przeciętne auto w Polsce.

  • 8. Data: 2011-12-28 16:50:00
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-28 14:52, to pisze:
> [...]
    >
    > Ta, w zgodzie jak cholera.
    >
    > http://m.onet.pl/wiadomosci/4983428,detal.html
    >
    > A można było odpicować i sprzedać taniej.

    Myślę, że dokładnie to przemyśleli.
    Pokazali wszystkim, jak dbają o markę firmy i o swoich klientów.
    Jednocześnie raz na zawsze ukrócili jakiekolwiek spekulacje, że w nowych
    samochodach używają skorodowanych części.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 9. Data: 2011-12-28 16:53:40
    Od: hikikomori <h...@a...pl>

    Użytkownik WW napisał:

    > Myślę, że dokładnie to przemyśleli.
    > Pokazali wszystkim, jak dbają o markę firmy i o swoich klientów.
    > Jednocześnie raz na zawsze ukrócili jakiekolwiek spekulacje, że w nowych
    > samochodach używają skorodowanych części.

    Dokladnie.

    Do tego nie chce myslec jakie zarazki moga sie kryć w klimie i innych
    trudnodostepnych zakamarkach samochodu.

  • 10. Data: 2011-12-28 16:56:29
    Od: hikikomori <h...@a...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > begin hikikomori

    > Każdy kupuje to, na co go stać. Lepiej, żeby miał jeżdżące auto za tysiąc
    > i był mobilny zawodowo niż nie miał żadnego.

    W sumie tak samo sie tłumacza c, co pala smieciami w piecach. Lepiej
    miec cielo choc opalane smieciami, niz miec zimno...

    > A taka Honda refurbished nie różniłaby się znacząco od nowej, a na pewno
    > byłaby w dużo lepszym stanie niż przeciętne auto w Polsce.

    Przecietne popowodziowe auto.