    From: mac66 <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jakis pomysl na wydanie srodkow na koncie Heyah?
    Date: Tue, 28 Apr 2009 18:44:14 +0200

    Witam,
    mam w rodzinie kilka numerow w Heyah. telefony sa glownie do odbierania
    wiec po kazdym doladowaniu przybywa na koncie.
    Chetnie bym zmienil na Playa ale szkoda troche tej kasy na koncie
    Da sie jakos to wydac rozsadnie? Moze jakies zakupy i oplaty SMSami?
    Slyszalem ze Voipy tez zie da zasilac SMSami ale ja ma Tlenofon a tam nie widzialem
    cos takiego

    Jakies ciekawe pomysly :-)?

    m.