  • 1. Data: 2009-02-10 13:48:05
    Temat: Jam zmusić przeglądarkę...
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Witam
    ...aby nie cachowala obrazków bez używania PHP?

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 2. Data: 2009-02-10 14:04:52
    Temat: Re: Jam zmusić przeglądarkę...
    Od: fv <f...@c...com>

    TornadoTN - (Tomek N.) wrote:
    > ...aby nie cachowala obrazków bez używania PHP?

    Jest taka specjalna łatka na firefoksa, która wyłącza mu PHP, ale zgubiłem linka.
    Poszukaj na yahoo.com

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 3. Data: 2009-02-10 14:33:00
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 10-02-2009 o 14:48:05 TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> napisał(a):

    > ...aby nie cachowala obrazków bez używania PHP?

    1. Mod_expires.
    2. Zmiana adresu (np. dodanie "wersji" obrazka w query string, "pict.jpg?2.0")

    --
    Maciej Łebkowski

  • 4. Data: 2009-02-10 14:51:22
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    fv pisze:

    > Jest taka specjalna łatka na firefoksa, która wyłącza mu PHP, ale zgubiłem linka.
    > Poszukaj na yahoo.com

    dowcip Ci sie raczej nie udał...
    Używając PHP mozna wyslac odpowiednie nagłówki do twojego Firefoxa który
    "potrafi" obsługiwać PHP...

    plonk

  • 5. Data: 2009-02-10 14:52:50
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    TornadoTN - (Tomek N.) wrote:
    > Witam
    > ...aby nie cachowala obrazków bez używania PHP?

    w head <META HTTP-EQUIV="PRAGMA" CONTENT="NO-CACHE">

  • 6. Data: 2009-02-10 14:55:52
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Maciej Łebkowski pisze:
    > Dnia 10-02-2009 o 14:48:05 TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> napisał(a):
    > 2. Zmiana adresu (np. dodanie "wersji" obrazka w query string, "pict.jpg?2.0")

    Dzieki, przydało się :)
    PHP generuje po znaku zapytania numerek a obrazek wczytywany jest
    bezposrednio :) O to mi chodziło :)

  • 7. Data: 2009-02-10 14:56:32
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Marcin Bogusz wrote:

    > w head <META HTTP-EQUIV="PRAGMA" CONTENT="NO-CACHE">

    albo

    <META HTTP-EQUIV="CACHE-CONTROL" CONTENT="NO-CACHE">

  • 8. Data: 2009-02-10 15:00:35
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Marcin Bogusz pisze:

    > albo
    >
    > <META HTTP-EQUIV="CACHE-CONTROL" CONTENT="NO-CACHE">

    nie działa na obrazki niestety :(
    jak doda się taki kod w head to nie cachuje tylko dokumentu html a
    obrazki siedzą w cachu....

  • 9. Data: 2009-02-10 15:43:57
    Od: fv <f...@c...com>

    TornadoTN - (Tomek N.) wrote:

    > dowcip Ci sie raczej nie udał...

    Nie, to ty go nie zrozumiałeś ;-)

    > plonk

    Czyli jednak zabolało? :P

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 10. Data: 2009-02-10 16:57:49
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 10.02.2009, TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> wroted:

    > ...aby nie cachowala obrazków bez używania PHP?

    Dla Apache'a powyżej 2.2.9 poiwinno zadziałać np. takie coś:

    <Files ~ "\.(gif|jpe?g|png)$">
    Header set Cache-Control no-cache
    </Files>

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing