  • 1. Data: 2011-07-16 14:07:20
    Temat: Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam.

    Pytanie z ciekawosci.
    Jaki jest sposob na powstrzymanie za wczasu bujania przyczepa, czyli co
    zrobic aby to wszystko uspokoic, w sytuacji kiedy jest to jeszce do
    opanowania?

    Zwolnic, przyspieszyc, kontrowac itp?

    Tu sytuacja
    http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/602a5dea9fc851
    3672a86971968b39d1.gif?1308692773

    pzdr

  • 2. Data: 2011-07-16 14:13:30
    Temat: Re: Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 14:07:20 +0200, Tmek napisał(a):

> [...]
    > Jaki jest sposob na powstrzymanie za wczasu bujania przyczepa, czyli co
    > zrobic aby to wszystko uspokoic, w sytuacji kiedy jest to jeszce do

    czytać archiwum

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-07-16 14:17:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tmek

> [...]
    > Jaki jest sposob na powstrzymanie za wczasu bujania przyczepa, czyli co
    > zrobic aby to wszystko uspokoic, w sytuacji kiedy jest to jeszce do

    Nie mam pojęcia o jeździe z przyczepą, ale stawiam na to, że
    przyspieszyć. ;)

  • 4. Data: 2011-07-16 15:59:06
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Waldek Godel wrote:

    > czytać archiwum

    Jakbym znalazl to bym nie pytal.

    Tmek

  • 5. Data: 2011-07-16 15:59:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki jest sposob na powstrzymanie za wczasu bujania przyczepa, czyli co
    > zrobic aby to wszystko uspokoic, w sytuacji kiedy jest to jeszce do

    To sie nazywa wezykowanie...
    Nalezy przyspieszyc a jesli to nie pomaga to zwolnic i przyspieszyc. Nalezy
    unikac kontry kierownica ale jesli juz potrzeba, to wykonywac je bardzo
    delikatnie - generalnie latwo sie pisze jednak trudno wykonuje!

    To co widzisz na filmie to najprawdopodobniej zle zaladowana i/lub
    przeladowana przyczepa. Powodem moga byc tez zle napompowane kola oraz zbyt
    wysoka predkosc. Nie bez powodu przepisy mowia o maksymalnym nacisku na hak
    i predkosciach z przyczepa. Ponadto ten samochod nie mial prawa ciagnac tej
    przyczepy z tym ladunkiem!

    Mialem kiedys taki przypadek przez zle zaladowane auto na lawecie (silnikiem
    z tylu). Niestety przyczepa tak ciagnela tyl dostawczaka do gory, ze nie
    dalo sie jej uspokoic. Auto z przyczepa zlozyly sie jak scyzoryk. Jednak
    skonczylo sie tylko na pogietej przyczepie i uszkodzonym boku dostawczaka.
    Na szczescie kola lawety nie zlapaly pobocza a brakowalo ze 20 cm...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2011-07-16 16:00:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tmek

    > Jakbym znalazl to bym nie pytal.

    W jakim celu uraczyłeś nas tą zaskakującą konstatacją?

  • 7. Data: 2011-07-16 16:03:01
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/602a5dea9fc851
    3672a86971968b39d1.gif
    > ?1308692773

    Najsmieszniejsze jest to, ze to specjalisci od driftu...

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2011-07-16 16:03:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin P_ablo

    > To sie nazywa wezykowanie...
    > Nalezy przyspieszyc

    Czyli zgadłem! Wygrałem coś?

  • 9. Data: 2011-07-16 16:06:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 15:59:06 +0200, Tmek napisał(a):

    > Jakbym znalazl to bym nie pytal.

    "jakie jest najczęstsze kłamstwo w internecie?
    - szukałem ale nie znalazłem"

    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_thread/thread/7f6805789e2b8fc6/9e5c81f1e9cec77d?
    lnk=gst&q=laweciarskie#9e5c81f1e9cec77d

  • 10. Data: 2011-07-16 16:12:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 16 Jul 2011 14:03:37 GMT, to <t...@x...abc> wrote: