  • 1. Data: 2011-07-15 18:45:37
    Temat: problem z berlingo 2 hdi
    Od: mirek <m...@o...pl>

    witam,
    może ktoś z Was spotkał się z takim objawem - podczas jazdy nagle
    zapaliły się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby
    elektryczne zaczęły bardzo powoli się opuszczać i podnosić. Jakieś pomysły?
    --
    Mirek

  • 2. Data: 2011-07-15 18:56:26
    Temat: Re: problem z berlingo 2 hdi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 18:45:37 +0200, mirek napisał(a):

> [...]
    > zapaliły się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby
    > elektryczne zaczęły bardzo powoli się opuszczać i podnosić. Jakieś pomysły?

    Awaria BSI albo coś, co powoduje nieprawidłową jego pracę, np. zawilgocenie
    jego złącza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-07-15 19:09:15
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby elektryczne zaczęły
    > bardzo powoli się opuszczać i podnosić. Jakieś pomysły?

    Coś takiego było w kilku odcinkach "Z Archiwum X", ale raczej nie Berlingo
    ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-07-15 19:11:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 18:45:37 +0200, mirek napisał(a):

    > może ktoś z Was spotkał się z takim objawem

    Dokładnie tak było kiedy miałem bliskie spotkanie z UFO :)
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2011-07-15 19:14:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-15 18:45, mirek pisze:
> [...]
    > zapaliły się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby
    > elektryczne zaczęły bardzo powoli się opuszczać i podnosić. Jakieś pomysły?

    W kwestii formalnej - Berlingo 2 czy Berlingo 1 po fl?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2011-07-15 19:18:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Powiedzialbym ze szyna CAN ale nie pasuje mi tu to opuszczanie powoli i
    podnoszenie.

  • 7. Data: 2011-07-15 19:47:19
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > zapaliły się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby
    > elektryczne zaczęły bardzo powoli się opuszczać i podnosić. Jakieś pomysły?
    W bliźniaczym peugeotowym partnerze 3 takie coś się dzieje, jak podczas
    pracy silnika się masa/aku odpadnie, niby cos jest zasilane ale z
    alternatora ktorego regulator glupieje, wiec cuda sie dzieja, wszystko
    sie restartuje i napiecie skacze.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2011-07-15 20:11:06
    Od: to <t...@x...abc>

    begin mirek

    > może ktoś z Was spotkał się z takim objawem - podczas jazdy nagle
    > zapaliły się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby
    > elektryczne zaczęły bardzo powoli się opuszczać i podnosić.

    Miałem coś takiego w myśliwcu, gdy przelatywałem nad Trójkątem Bermudzkim.

  • 9. Data: 2011-07-15 20:27:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-07-2011 19:18, Michał Gut pisze:
    > Powiedzialbym ze szyna CAN ale nie pasuje mi tu to opuszczanie powoli i
    > podnoszenie.

    Dlaczego nie pasuje?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-07-15 20:29:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-07-2011 20:11, to pisze:

    > Miałem coś takiego w myśliwcu, gdy przelatywałem nad Trójkątem Bermudzkim.

    Jak tak miałem w poprzedniej Toyocie Prius, okazało się że wylały się
    baterie.

    Pozdrawiam
    Paweł