  • 1. Data: 2019-09-01 20:44:19
    Temat: Jestem zbulwersowany
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Dzisiaj znowu zatzymały mnie te ścierwa. Poprzednio emeryturę chcieli
    wyłudzić od państwa, teraz już z mojej kieszeni.

    Kuriozalne są te nieoznakowane pojazdy. Powinni rozgonić całą tę "drogówkę".

  • 2. Data: 2019-09-01 21:30:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za niewinnosc Cie trafili. Taka karma.

  • 3. Data: 2019-09-01 21:48:28
    Temat: Re: Jestem zbulwersowany
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    No nie wiozłem wina ze sobą to niewinny

  • 4. Data: 2019-09-01 21:48:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Karmy zresztą też nie wiozłem.

  • 5. Data: 2019-09-01 22:24:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oni tez mogli miec karme.

  • 6. Data: 2019-09-03 11:54:51
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 1 Sep 2019 20:44:19 +0200, kk napisał(a):

    [...]
    > Kuriozalne są te nieoznakowane pojazdy. Powinni rozgonić całą tę "drogówkę".

    Jak, nieoznakowane?
    To rejestracja zaczynająca się od HPG ...... Ci nie wystarczy?

  • 7. Data: 2019-09-03 14:15:03
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-03 o 11:54, dantes pisze:
    > Dnia Sun, 1 Sep 2019 20:44:19 +0200, kk napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Jak, nieoznakowane?
    > To rejestracja zaczynająca się od HPG ...... Ci nie wystarczy?

    Myślisz, że mają HPG?

    http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/video/wars
    zawa.htm

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2019-09-03 21:15:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-03 11:54, dantes wrote:
    > Dnia Sun, 1 Sep 2019 20:44:19 +0200, kk napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Jak, nieoznakowane?
    > To rejestracja zaczynająca się od HPG ...... Ci nie wystarczy?

    Te ścierwa jeżdżą samochodami ze zwykłymi numerami.